جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
هفته دوم فوتبال لیگ برتر

پرسپولیس و استقلال، پر رنگ وکم رنگ سه امتیازی شدند

هفته دوم رقابت های فوتبال ‌لیگ برتر در حالی سپری شد ‌که 13 گل به خود دید.

مسائل حاشیه ای با گذشت فقط دو هفته از زمان بازی ها بسیار پر رنگ نشان می دهد. استقلال در تهران با یک نتیجه کم رنگ از سد ملوان گذشت. جالب اینکه بعد ‌از پایان بازی جواد نکونام سرمربی آبی ها جنگ با خطیر سرپرست باشگاه را علنی کرد و گفت بدون اجازه من هیچ کس حق جذب و یا خرید بازیکن جدید را ندارد. ملوان که نتیجه را به استقلال واگذار کرد، چهره تیم بازنده را نداشت، حتی می توانست برنده باشد.

پرسپولیس در تبریز کار بزرگی انجام داد، شکست تیم تراکتور در تبریز مقابل 70 هزار تماشاگر کار کوچکی نبود، اما تیم گل محمدی این مهم را خلق کرد. جالب اینکه گل محمدی هم مانند نکونام در پایان بازی، مدیریت باشگاه را به چالش کشاند و گفت: سه قهرمانی کسب کرده ایم، اما هزار تومان پاداش دریافت نشده است.

دربی خوزستان تا چشم کار می کرد جنجال وجود داشت. سکوهای تماشاگران بر علیه منصوریان مربی تیم فولاد شعار سر می داد، چیزی نمانده بود تا بین منصوریان با تماشاگران درگیری فیزیکی پیش بیاید.

جالب تر اینکه این اتفاقات در جریان بازی به وجود آمد و منجر به قطع و وصل بازی شد.

فولاد در این بازی در خانه اش مغلوب نفت آبادان شد. در دیگر دربی که در کنار زاینده رود انجام شد، سپاهان با پیروزی از سد همشهری اش یعنی ذوب آهن به پیروزی رسید. ربیعی مربی تیم ذوب آهن در پایان بازی صادقانه گفت: زورمان به سپاهان نرسید. در پایان دیدارهای هفته دوم صدر جدول در اختیار سپاهان، استقلال و پرسپولیس، هر کدام با شش امتیاز قرار گرفت تا مثلث برمودا شکل بگیرد.

فعلا در تفاضل گل سپاهان اول و استقلال و پرسپولیس در مکان های دوم و سوم ایستاده اند. دیگر مدعی قهرمانی که تراکتور باشد در پایین جدول ایستاده تا خمس مربی تیم تبریزی اولین مربی باشد که زنگ خطر را از سوی مدیران باشگاه در جهت ادامه کار دریافت کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم بازیها به شرح زیر است.

آلومینیوم اراک‌ 1 - استقلال خوزستان صفر

شمس آذر قزوین 1 - هوادار ۲

پیکان صفر - گل گهر صفر

تراکتور صفر - پرسپولیس ۱

استقلال 1 - ملوان صفر

سپاهان ۲ - ذوب آهن صفر

فولاد خوزستان ۱ - نفت آبادان ۲

مس رفسنجان 1 - نساجی ۱

گزارش: اکبر عزیزی