جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

پرسپولیس راه نجات پورحمیدی

بازی با پرسپولیس فرصت خوبی است تا دروازه‌بان تراکتور نظر پاکو خمز را جلب کند.

 تراکتور در شرایطی روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میزبان پرسپولیس است که در بازی اول خود شکست سنگینی را مقابل سپاهان متقبل شد و حسین پورحمیدی نیز در این شکست سهم کمی نداشت.

 دروازه‌بانی که در تابستان جانشین محمدرضا اخباری شد که یک فصل فوق‌العاده را در تراکتور سپری کرده بود. درواقع این مالک تراکتور بود که تصمیم گرفت پورحمیدی به تبریز برگردد و اخباری جدا شود. جابه‌جایی‌ای که چندان به‌مذاق هواداران تراکتور خوش نیامد، از این جهت که اخباری در تبریز بسیار محبوب است.

البته پورحمیدی با یک عملکرد عالی در آلومینیوم به تبریز برگشته و انتخاب او بی‌دلیل نبوده است. خمز ظاهرا موافق این جابه‌جایی نبوده و طبق اطلاعات دریافتی ما او اخباری را ترجیح می‌داد. در هر صورت پورحمیدی در بازی‌های دوستانه و البته بازی با سپاهان عملکرد خوبی در ترکیب تراکتور نداشته و از این رو سخت زیر ذره‌بین سرمربی اسپانیایی تیمش است.

با شرایط موجود بازی تراکتور و پرسپولیس بدون‌شک یک آزمون. جدی برای پورحمیدی خواهد بود. اگر او بتواند در این بازی بدرخشد تا حدی اطمینان خمز را جلب کرده اما اگر مثل بازی با سپاهان متزلزل نشان دهد آن وقت ممکن است تا قبل از پایان نقل و انتقالات خمز به فکر جذب یک دروازه‌بان جدید برای تیمش باشد.

بدون‌شک آمار خوب پورحمیدی در آلومینیوم فعلا به کارش نمی‌آید، بلکه او باید در تراکتور نشان دهد که می‌تواند یک جانشین مطمئن برای اخباری باشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی