جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
کش مکش نکونام با خطیر برسر سقف قرارداد

سه بازیکن جدا شده استقلال!

بحث تعیین سقف قرارداد و عدم ثبت قرارداد بازیکنان استقلال مشکلات بسیاری برای تیم ایجاد کرده و با اینکه قرار بود این موضوع تا بازی دوم استقلال حل شود اما این اتفاق نیز رخ نداده و بازیکنان تیم بلاتکلیف هستند و یا باید به تیم های دیگر بروند.

تا به حال جدایی حامدی فر هافبک استقلال که اعلام شده بود پس از آرمان رمضانی به جمع استقلالی ها بازگشته قطعی است و این بازیکن به دلیل مسائل مالی و قراردادی باید از استقلال جدا شود این اتفاق در مورد خالدابادی نیز قرار است رخ‌داد و گلر مد نظر نکونام نیز شرایط ماندن در استقلال را ندارد و با اینکه‌گفته‌می شد بازیکن جدا شده از استقلال علیرضا رضایی گلر دوم استقلال است و این بازیکن به دلیل قرارداد بالایش در زمان آجورلو گزینه خروج از استقلال است اما تا بحال این اتفاق رخ نداده و خالدابادی که بازیکن مورد تایید نکونام است باید از جمع ابی ها برود!

از طرفی منتظر محمد نیز نمی تواند در استقلال بماند و با اینکه مبلغ قراردادش هفت و نیم میلیارد است اما باید به صورت قرضی راهی باشگاه دیگری شود و گویا استقلالی ها با مس رفسنجان برای این انتقال به توافق رسیدند!

بحث سقف قرارداد به قدری برای استقلال مشکل ساز است که آرمین سهرابیان نیز یک میلیارد از قرارداد جدید خود با باشگاه استقلال را بخشید و از مدیریت این باشگاه درخواست کرد که آن را صرف پرداخت حقوق بازیکنان جوان تیم بکند.

این در حالی است که دیگر نفرات تیم مانند مهرداد محمدی حردانی جلالی مرادمند و حسینی نیز قرارداد خود را برای فصل جاری کاهش دادند تا استقلال در این مورد با مشکل مواجه نشود اما با توجه به شرایط خاص استقلال و نوع قراردادها آبی ها نتوانستند از این مشکل براحتی عبور کنند و حتی قرارداد نکونام و کادرفنی نیز موانعی دارد که با پیگیری در حال حل و فصل شدن است.

گزارش: سوده رحمانوند