جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
او اخراج می شود؟!

نیمار و یک تابستان پرتلاطم

نیمار به سمت خروج از پاری سن ژرمن تا در تابستان پرتلاطم به همراه مسی از این تیم دور شود.

یک فرد آشنا به این وضعیت به آسوشیتدپرس گفت که مذاکرات در حال رفتن نیمار از این باشگاه است.

این شخص به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد تا درباره مذاکرات محرمانه صحبت کند.

به طور گسترده گزارش شده بود که بازیکن 31 ساله برزیلی این هفته به پی اس جی گفته است که می خواهد برود، درست چند روز قبل از اینکه تیم دفاع از عنوان قهرمانی فرانسه خود را آغاز کند. اولویت مورد انتظار او بازگشت به بارسلونا است که شش سال پیش با مبلغ رکورد جهانی 222 میلیون یورو (244 میلیون دلار) ترک کرد.

در هیمن حال خبر رسید یک باشگاه قطری با بلاتکلیفی در مورد آینده کیلیان امباپه در باشگاه زادگاهش دست و پنجه نرم می کند.

انتظار می رود لوئیز انریکه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، جمعه قبل از بازی افتتاحیه فصل این تیم مقابل لوریان در روز شنبه، با رسانه ها سخنرانی کند.

لوئیس انریکه در برخی از سال‌های اوج این بازیکن برزیلی در بارسلونا مربی نیمار بود. خط مهاجم معروف مسی، نیمار و لوئیس سوارز، بارسلونا را به یک فصل سه گانه در لیگ قهرمانان، لالیگا و جام حذفی اسپانیا در فصل 15-2014 اخراج کرد.

هشت سال بعد، مشخص نیست که لوئیس انریکه، نیمار را کلید برنامه های خود در پاریس می داند، یا خیر.

از سوی دیگر شنیده ایم امباپه به دلیل اختلاف آشکار با پاری سن ژرمن به دلیل تمایل او برای بازی در آخرین فصل قراردادش و پیوستن به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد در سال آینده از تمرینات تیم اصلی اخراج شده است.

پاری سن ژرمن می گوید که نمی تواند اجازه دهد امباپه مجانی برود و اگر او قراردادش را تمدید نکند، اکنون می خواهد او را بفروشد.

اگرچه پاری سن ژرمن پیشنهادی 300 میلیون یورویی (330 میلیون دلاری) برای امباپه از الهلال را پذیرفت، ستاره فرانسوی از ملاقات با مسئولان باشگاه عربستانی در پاریس خودداری کرد.

لیگ حرفه‌ای عربستان همچنین مقصدی احتمالی برای نیمار است، زیرا باشگاه‌های تحت حمایت دولت به راحتی می‌توانند هزینه انتقال و دستمزدی که او می‌خواهد بپردازند.

بارسلونا نزدیک به نیمی از مبلغی را که در سال 2017 برای نیمار دریافت کرد برای خرید عثمان دمبله از بروسیا دورتموند استفاده کرد. مهاجم فرانسوی اکنون به شدت در این ماه به پیوستن به پاری سن ژرمن مرتبط است احتمالاً برای بار دوم جایگزین نیمار شود.

PSG همچنین گونسالو راموس مهاجم پرتغالی را با قراردادی قرضی یک ساله از بنفیکا با گزینه خرید کامل به خدمت گرفته است.

برگردان: هستی رفیعی