دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه

قضاوت های افشین در کرواسی

نرگس افشین داور بین‌المللی والیبال ایران تا کنون سه قضاوت در مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان دختر جهان انجام داده و امروز هم داور اول دیدار آلمان و پورتوریکو است. از سوی دیگر مریم حسابی در مجارستان ناظر این مسابقات است.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از 10 مرداد با حضور 23 تیم در دو کشور کرواسی و مجارستان آغاز شده است و تا روز جمعه 20 مرداد پیگیری می‌شود.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از نرگس افشین داور بین‌المللی ایران برای قضاوت در این مسابقات دعوت کرده است و این داور شایسته کشورمان در شهر اوسیژک کشور کرواسی برای قضاوت مسابقات حضور دارد.

افشین تا کنون سه قضاوت به عنوان داور اول (آمریکا – مکزیک)، داور دوم (لهستان – مکزیک)، داور دوم دیدار ژاپن و مکزیک داشت و در دیدار کره‌جنوبی و ژاپن هم داور ذخیره بود.

این داور بین‌المللی والیبال ایران امروز به عنوان داور اول دیدار آلمان و پورتوریکو را قضاوت خواهد کرد تا در مرحله مقدماتی چهار قضاوت داشته باشد.

مریم حسابی نیز به عنوان ناظر بر دیدارهای قهرمانی نوجوانان دختر جهان در مجارستان نظارت دارد.

شهر سگد مجارستان شاهد برگزاری روزانه شش دیدار است و سه ناظر از جمله حسابی بر این مسابقات نظارت دارند. نیکوس سوفیانوس از یونان و اینارا بروکانه از لتونی دیگر ناظران این مسابقات هستند.

مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر امروز به پایان می‌رسد.