جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
تمام مشکلات نکونام با استقلال جدید

بازیکنان جوان و بی تجربه و غیبت مهاجم گلزن!

به نظر می رسد انتقال تورس تمام شده است اما استقلالی ها شانسشان را برای جذب گزینه بهتری در هافبک و همچنین جذب یک مهاجم گلزن دنبال می کنند .

با توجه به حواشی ایجاد شده اولیه و تلاش برخی برای ایجاد اختلاف بین مدیریت و سرمربی، هیات مدیره برای اثبات حسن نیت و حمایت از سرمربی نه تنها اعلام پست های مورد نیاز بلکه انتخاب کاندیداهای اولیه، انتخاب قطعی و مذاکرات اولیه با ایجنت و بازیکن را در اختیار سرمربی قرارداد و فقط درصورت اعلام انتخاب قطعی برای انعقاد قرارداد مدیریت ورود می کند .

اما باتوجه به کمبود وقت احتمالا در ساعات اتی باید انتخاب قطعی خود را اعلام نمایند .

سرمربی نظر نهایی در خصوص جذب مدافع در کنار یاسین را نیز اعلام خواهد کرد. تنها محدودیت استقلال سقف قراردادهاست .

البته استقلال در حال حاضر به ‌مهاجم نیاز بیشتری دارد و با توجه به شرایط مهاجمان داخلی نکونام بازیکن خارجی مدنظر دارد که هنوز اوکی نشده است.

با جذب منتظر محمداستقلالی ها به این فکر می کنند که در میانه میدان شرایط بهتری خواهند داشت و این در حالی است که استقلال همواره در میانه میدان شرایط خوبی ندارد و این داستان ادامه دار است.

اما نکته قابل توجه بی تجربه بودن و جدید شدن ترکیب استقلال است که با جدایی نفرات بسیار از تیم در فصل جدید از نفرات جوان و تازه وارد رونمایی می شود که مشخص نیست در کنار بازیکنان محدود فصل قبل چه عملکردی دارند.

گزارش: سوده رحمانوند