جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

فائقی و فشار های وارده بر حمید سجادی

سعید فائقی معاون پیشین تربیت بدنی که از قهرمانان به نام وزنه برداری کشور نیز بود با کوله باری از تجربیات مدیریتی همیشه صادقانه و بدون ملاحظات جاری سخن می گوید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از فارس، سعید فائقی معاون سابق سازمان تربیت بدنی روز گذشته گفت: سجادی به خاطر مشکل طحال از وزارت ورزش استعفا کرده است من خودم سال‌ها است که طحال‌ام را از دست داده‌ام و در ورزش کار کرده‌ام و هیچ مشکلی هم نداشته‌ام پس بحث طحال بهانه‌است. سجادی را وادار به استعفا کرده‌اند آن هم به خاطر فشارهایی که در بیرون به ورزش وارد می‌شود چرا باید چنین شرایطی پیش بیاید. زحماتی زیادی کشیده شد تا سکوهای استقلال در ورزشگاه‌ آرام شود اما اکنون دوباره این باشگاه به سمتی می‌رود که سکوهایش ناآرام خواهد شد. این اصلاً به نفع مملکت و ورزش نیست. بحث اقتصاد ورزش و امنیت را باید جدی بگیریم و با دست خودمان هواداران را تحریک نکنیم.

حمید سجادی می‌خواست با کدخدامنشی بحث استقلال و پرسپولیس را مدیریت کند و فقط با اتکا به اعتبار و آبروی ورزشی خود مسائل را پیش می‌برد اینکه او قهرمان آسیا بوده و سعی می‌کرد مسائل را حل کند وگرنه اختیاری در باشگاه استقلال یا فوتبال ندارد. او به خاطر کاری که اختیارش را نداشت تحت فشار قرار گرفت نه فقط در فوتبال در ژیمناستیک دیدید چه مسائلی پیش آمد. اینها مسائلی بود که بر سر سجادی آوار شد و وزارت ورزش مظلوم واقع شد.