جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
بن بست نکونام پیش از آغاز لیگ

پسرفت مدیریتی در استقلال!

جواد نکونام روزهای بسیار سختی را در استقلال سپری می کند و این در حالی است که این مربی روز اول حضورش در این تیم با حمایت بسیار هواداران تصور چنین اوضاعی را نداشت.

زیرا قول و قرار و وعده ها وی را از حضور روی نیمکت استقلال مطمئن کرد اما در حال حاضر وضعیت بسیار نگران کننده است.

همین چند روز پیش به وی قول دادند‌ که مشکلات را حل می کنند و نکونام نیز به هواداران قول داد که اوضاع تا دو روز دیگر درست می شود اما وعده ها پوچ بود و حالا مربی استقلال به هواداران می گوید‌که به تنهایی قادر به جنگیدن با تمام مشکلات نیست !

شنیده می شود ‌که سرمربی استقلال به فاصله 9 روز تا آغاز لیگ قصد استعفا دارد و یا به عبارتی وی را محبور به استعفا کردند زیرا نکونام پیش از این نیز عنوان کرده بود که برخی نمی خواهند وی روی نیمکت استقلال بشیند و خواستار جدایی وی هستند و این اتفاق حالا قبل از شروع لیگ به واقعیت نزدیک می شود!

سرمربی استقلال با دست خالی و حتی بدون مربی بدنساز اوضاع را پیش می برد و جالب اینکه به وی اعلام کردند با مربی ات در تماس باش و مشاوره تلفنی بگیر تا تیم را هدایت کنی و این در تیمی مانند استقلال یعنی فاجعه!

نکونام ستاره های تیمش را از دست داده و هیچ یک از نفراتی که جدا شدند‌ جانشینی نداشتند و تنها بازیکن مورد توجهی که ان هم در زمان کریمی جذب شد مهرداد محمدی است که گفته می شود جای محبی را گرفته است اما این در حالی است که تیمی مانند استقلال با چنین خریدهایی نمی تواند شانسی برای قهرمانی داشته یاشد و نکونام در حقیقت نا امید است!

به نظر می رسد با ادامه این روند و دخالت افراد ناکارآمد مانند بابایی و امثال وی در باشگاه استقلال این تیم فصل پرحاشیه ای را سپری خواهد کرد و نکونام نیز ناجار به جدایی است زیرا با ادامه این روند شرایط برای همکاری وی با دیگر مسوولان در باشگاه مهیا نیست و سرمربی استقلال دیر یا زود پست جدایی را منتشر می کند وی می داند که هوادار استقلال به اوضاع اشراف دارد و همه چیز این تیم مشخص و واضح است!

گزارش: سوده رحمانوند