شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه

عسگری: منتظر اتفاقات خوب در کشتی تهران باشید

امیدوارم با حضور چهره های شاخص اتفاقات خوبی در کشتی تهران رخ دهد.

قاسم عسگری رئیس جدید هیات کشتی استان تهران طی گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی ضمن اظهار امیدواری به آینده روشن کشتی استان تهران در همین رابطه اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم کشتی پایتخت را به  جایگاه واقعی خودش برسانیم در همین راستا و ابتدای حضور خودم از محمدبنا و اکبرفلاح دو نفر از چهره های شاخص تقاضا کردیم به عنوان مدیران فنی تیم های کشتی فرنگی و آزاد  استان تهران ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهند.

وی ادامه داد: برنامه ما در هیات کشتی تهران یاری گرفتن از تمام کسانی است که به هر ترتیب ممکن بتوانند ما را یاری دهند بدیهی است شعار ما در راستای این هدف کار و تلاش خواهد بود و کسانی که نتوانند یا نخواهند همراه ما باشند با افراد دیگر جابه جا می شوند چرا که تلاش داریم تحول اساسی در کشتی پایتخت ایجاد کنیم.

رییس کشتی هیات تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به بازسازی و تعمیرات سالن کشتی هفت تیر تهران آیا این مکان متعلق به فدراسیون کشتی خواهد بود یا زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد تاکید کرد: همانطور که ملاحظه می کنید سالن قدیمی هفت تیر به نحو بسیار مطلوب بازسازی و تمام امکانات لازم برای برگزاری اردوها و مسابقات در این مکان فراهم است. مکان مذکور در واقع به کشتی تهران و کشور تعلق دارد و تمام تلاش ما، فدراسیون و اداره کل این است تا با استفاده از امکانات این مجموعه، کشتی تهران بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

بی تردید موفقیت های قهرمانان استان موجب سربلندی مسیولین ورزش استان و فدراسیون خواهد بود.

عسگری در پایان تصریح کرد: حضور من در هیات کشتی تهران به منظور ایجاد تحول بوده و رییس فدراسیون در این رابطه سفارش کرده از تمام نیروهای فعال، بزرگان، پیشکسوتان و تلاشگران در جهت پیشرفت کشتی استان کمک بگیرم. وظیفه داشتم از روسای پیشین هیات و بزرگان برای حضور در این مجموعه رخصت بگیرم. نیت من کار و فعالیت هدفمند و با برنامه است و در این مسیر بزرگانی که قبول مسئولیت کرده اند به زودی احکام خود را دریافت و برنامه های خود را ارائه خواهند کرد تا بتوانیم با تمرکز بیشتر و اهداف مشخص گام برداریم.

گفت و گو: احمد دباغ