چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه

خبرها

رفتنی ها و ماندنی ها

با صعود شانزده تیم به مرحله یک هشتم، رقابت های جام حذفی وارد فاز جدیدی شد تا از  بازی ها رنگ وبوی دیگری به خود بگیرد.

نمایش امیدوارانه سالنی بازان در ایتالیا

جوانگرایی و ایجاد تحول در ساختار تیم ملی فوتسال ایران و برد مقابل ایتالیا نشان از آینده نگری و طراحی جدید در این رشته دارد.

بار سنگین، استقلال به مقصد خواهد رسید؟

نود ارومیه یک تیم از لیگ دو بسیاری از ناگفته های استقلال را آشکار کرد. شاگردان مجیدی در برابر این تیم لیگ دسته دومی فقط یک نام خالی بودند سازمان تیمی نداشتند و این پرسش را مطرح ساختند  بار سنگین آبی پوشان چگونه به مقصد خواهد رسید؟

دفاع آخر تیم ملی بانوان جراحی شد

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان تا یک سال آینده قادر به شرکت در تمرینات تیم ملی نیست. گلنوش خسروی که دو فصل در لیگ ترکیه بازی کرده بود و پیشنهادهایی از چند تیم آمریکایی و اروپایی داشت، در حال حاضر به دلیل جراحی رباط صلیبی پای خود خانه نشین شده است.

موسوی: کادرفنی مرا به ارمنستان نبرد

تیم ملی بوکس در شرایطی به ارمنستان رفت که سرمربی تیم ملی پنج نفر از بوکسورهای شرکت کننده در مسابقات جهانی را با خود همراه نکرده است.

درخواست استقلال رد شد

کمیته وضعیت بازیکنان رای های مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد و در خصوص پرونده رضا کردان اعلام کرد که دعوی خواهان (باشگاه استقلال) را در خصوص تمامی خواسته ها و خواندگان(باشگاه هوادار- رضا کردان) مردود دانسته و نسبت به آن قرار رد دعوی صادر می شود.

یلدای ما و یلدای قهرمان ورزش

یلدا یک آیین دیرین ایرانی است که در کنار آن اهداف فرهنگی مهمی نهفته است؛ اینکه ایرانیان از دیرباز هر فصلی را دوست می داشتند و برای آغاز و پایان فصول جشن برپا می کردند، چیزی جز این واقعیت زیبا نبوده و نیست که مردمان بافرهنگ این سرزمین کهن از هر فرصتی و بهانه ای برای دور هم جمع شدن و گفتمان پرداختن، استفاده می کنند و این در واقع همان صله رحمی است که در اعتقادات مذهبی ما نیز به آن سفارش شده است.

رابطه قرص لاغری و دوپینگ در ورزش

تکواندوکار ایرانی دوپینگی اعلام شد و طبق معمول توپ به زمین ناآگاه بودن ورزشکاران در استفاده از داروها انداخته شد. پس این همه سمینارها و هشدارها نتیجه ای برای ورزش ما نداشته است.

قرارداد منوچهراف و دوستش در پرسپولیس

پس از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، قرارداد دو بازیکن جدید تاجیک این تیم به امضا رسید.

نراقی: در واقعه گل گهر همه مقصرند

هادی نراقی پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران و باشگاه استقلال در گفت و گو با البرز ورزشی ابتدا از درخشش تیم گمنام نود ارومیه تعریف می کند و می افزاید: این تیم شهرستانی در ورزشگاه آزادی تهران نمایشی به یادماندنی از خود برجای گذاشت تا جایی که در انتهای وقت اضافی هم از آبی پوشان پایتخت جلو بود و نزدیک بود وضعیت استقلال را در جام حذفی به خطر بیندازد. تیم نود یک گلر بسیار خوب داشت.

حضور در دو بخش کلاسیک و آزاد

تیم ملی کشتی آلیش مردان کشورمان رقابت های خود را امروز (سه شنبه) در جام جایزه بزرگ ارکینبایف در شهر بیشکک قرقرقیزستان برگزار می کند.

‍ مراد کشتی را دریابید

مراد علی شیرانی نامی ماندگار در ورزش و کشتی ایران است . هم او که وقتی نیاز کشور را به دفاع در برابر دشمن بعثی دید لحظه ای در انجام وظیفه دینی و ملی درنگ نکرد تا با شرکت در عملیات آزاد سازی خرمشهر و نایل شدن به درجه جانبازی ۷۰ درصد ، دین خود را نسبت به کشور بخوبی ادا کرده باشد.

سلیمانی پرامتیازترین بازیکن

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور مس رفسنجان 81 بر 74 سپاهان اصفهان را شکست داد. اما پرامتیازترین بازیکن این بازی از تیم بازنده بود. عماد سلیمانی با کسب 22 امتیاز نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. مجید رحیمیان گارد راس تیم مس با تاثیرگذاری 21بهترین مهره تیم برنده بود.

کاظمی: در آلمان به بازیکنان بومی بها می دهند

لیگ ایران به لحاظ کیفیت شبیه لیگ والیبال بوندس لیگاست. در آلمان هم مانند کشور ما شانس قهرمانی به سه، چهار تیم همانند فدریک هافن، فرانکفورت، برلین و ... ختم می شود. درست مثل کشور ما که از همین آغاز لیگ مدعیان قهرمانی مشخص اند.

سایپا قهرمان جوانان ایران شد

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور با یکه تازی تیم بدون شکست سایپا به پایان رسید. این رقابت ها در شهر تاریخی کاشان برگزار شد و شاگردان سهراب به نژاد مربی سازنده تهرانی بار دیگر در صدر ایستادند.

تیم ملی فوتسال ایران، جوان شد

عضو هیات رئیسه و سرپرست کمیته فوتسال می‌گوید جوانان آتیه‌دار فوتسال ایران مقابل ایتالیا خوش درخشیدند.

پوزش خواهی فدراسیون وزنه برداری جهانی

فدراسیون جهانی وزنه برداری از اشتباهی که هنگام پخش سرود قهرمانی معتمدی رخ داده بود پوزش خواهی کرد.

پرونده گل گهر به استیناف رفت

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درخصوص تیم گل گهر صادر کرد.

تائیدیه کالدرون رسید، قفل پنجره باز شد

۴۵ هزار دلار باقی مانده از طلب کالدرون به حساب مربی آرژانتینی نشست و مشکل کالدرون به طور کامل حل شد.

سنگربانی دیگر

این روزها صحبت از دروازه بانی گمنام است که در بازی مقابل استقلال درخشید و یک پنالتی را شجاعانه مهار کرد. نام این سنگربان رضا منصوری است که در تیم نود ارومیه می درخشد.

دایی و یک اقدام خیرخواهانه

علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان که اصولا در کارهای خیر پیشگام است، این بار مقدمات بستری شدن مهرداد کفشگری بازیکن سابق تیم پرسپولیس را در بیمارستان امام خمینی(ره) فراهم کرد. بازیکن  سابق پرسپولیس روز  گذشته مورد عمل جراحی قرار  گرفت  و وضع عمومی اش مساعد است.

باخت سایپا و پیکان

رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با 2 اتفاق قابل توجه همراه بود که دو تیم اول و سوم جدول رده بندی یعنی سایپا و پیکان با شکست روبه رو شدند.

صیادمنش به فنرباغچه برگشت

مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از اتمام قرارداد قرضی اش در زوریا به فنرباغچه برگشت.

تساوی شاگردان آنچلوتی در برنابئو

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل کادیز با تساوی بدون متوقف شد. رئال مادرید و کادیز بامداد دوشنبه در چارچوب هفته هجدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مدافع تاجیکی پرسپولیس نیامده مصدوم شد

مدافع تاجیکستانی که مدتی در تمرینات پرسپولیس حاضر شده است درگیر مصدومیت شد.

وضعیت لیگ برتر انگلیس امروز مشخص می‌شود؟

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا با بحران مواجه شده‌اند.

باقری: خوب یا بد وزنه برداری را باید گفت

تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی اخیر به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. این عنوان به لحاظ امتیازی در خور توجه بود اما از نظر مدالی جایگاهی در حد ششم را برای کشور ما تعیین می کند. با این همه فکر می کنیم در روزگار ناامیدی مطلق درخشش وزنه برداران در تاشکند درخور تحسین است.

میلان صفر-1 ناپولی؛ بن بستِ پیولی

ناپولی با کسب پیروزی مقابل میلان به رده دوم سری آ صعود کرد. تیم های میلان و ناپولی از ساعت 23:15 برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته هجدهم سری آ ایتالیا بودند؛ جایی که تیم های دوم و چهارم جدول رده بندی آمده بودند تا با امتیاز کامل زمین بازی را ترک کنند.

قلعه نویی چوب اعتماد را می خورد!

نمی دانیم که فوتبال ما به قول معروف از یک سوراخ چند بار گزیده می شود! اما اتفاقی که برای تیم امیر قلعه نویی بر سر بازیکن گابنی به وجود آمده، تکرار همان وقایع تلخی است که فوتبال ما را از درون تهی می سازد.

جزینی: با حرف های نسنجیده بنای کشتی را ویران نکنیم

مربی با سابقه تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان  گفت: متأسفانه اظهارنظرهایی از قهرمانان عزیز و گرانقدر کشتی فرنگی کشورمان در رسانه ها و فضای مجازی دیده می شود که اصلا در شأن رشته پهلوانی کشتی نیست. کشتی فرنگی ایران کسب 4 مدال طلا در رقابت های جهانی را در خواب هم نمی دید.

لیدری که در پرسپولیس قدرت دارد

پس از ماه ها انتظار و حرف و حدیث های فراوان، مهدی رسول ‌پناه در نهایت تصمیم خود را گرفت و شهامت به خرج داد تا راهی صدا و سیما شود و حرف هایی که مدت‌ها بود قصد مطرح کردن آنها را داشت، رسانه‌ای کند. البته او در برنامه‌ای که حضور پیدا کرد، خیلی از حرف هایی که باید می‌زد را به زبان نیاورد و تنها در دو، سه مورد دست به افشاگری زد.

قهرمانی زودهنگام سپاهان در نصف جهان

سپاهان اصفهان در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، قهرمانی زودهنگام نیم فصل خود را اعلام کرد.

حسن مصطفی: از حضور بانوان ایرانی خوشحالم

 حسن مصطفی، رئیس مصری فدراسیون جهانی هندبال در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی زنان جهان اسپانیا گفت: این اولین دوره مسابقات جهانی زنان با حضور ۳۲ تیم بود. برگزاری این مسابقات کار آسانی نبود و در چهار شهر اسپانیا برگزار شد.

حمایت دو پهلوی مربی پورتو از طارمی

طارمی بعد از آن درخشش چشمگیر دچار رکود در گلزنی شده است. او شب گذشته نیز موفق به خلق موقعیتی برای پورتو نشد.

تضاد درباره تعداد نامزدی فدراسیون های ورزشی

با اینکه سازمان بازرسی در مورد تعداد حضور یک فرد در راس فدراسیون های ورزشی دیدگاه دیگری دارد، اما براساس اخبار رسیده وزارت ورزش خلاف این دیدگاه عمل می کند.

فیپاو Fipav و ولاسکو با هم تا پاریس

 این مطلب را جیان لوکا پازینی  Gian Luca Pasini روز ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱  برابر با ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در وبلاگ گازتا دلو اسپورت dal15al25.gazzetta.it نوشته بود. مواردی را به آن اضافه کرده ام.

قمر در عقرب شد

در این روزها که محکوم شدن تیم گل گهر به استفاده کردن از یک بازیکن غیر مجاز که سه بازی این تیم سه بر صفر شد ،پیگیری ها باشگاه نساجی مازندران که نسبت به دو بازیکن خارجی استقلال اعتراض کرده بود بیشتر وبیشتر شد تا فشار باشگاه مازنی را نه تنها کمیته انضباطی وبلکه کل فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهد.

مهدی ترابی: کجا بروم بهتر از پرسپولیس

شایعه شده است که مهدی ترابی در تدارک جدایی از پرسپولیس است.

بلوار صدرا به نام حسن یزدانی نامگذاری شد

امروز در صحن شورای شهر تهران موضوع تغییر نام برخی از معابر شهر تهران مطرح شد که نام بلوار صدرا به نام حسن یزدانی قهرمان گرانقدر المپیک و جهان در کشتی آزاد تغییر یافت.

ارسلان به تابعیت کشور صربستان درآمد

 علی ارسلان در این سال‌ها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی تلاش زیادی کرد که بی‌ثمر بوده و او سرانجام تصمیم گرفت که با تغییر تابعیت شانس حضور در مسابقات جهانی و المپیک را پیدا کند.

موقعیت جهانی برای ثریا آقایی

دختر بدمینتون باز ایرانی برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی رای نیاورد.

8مدال آسیایی برای کاراته ایران

نمایندگان ایران در روز دوم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در دو بخش کومیته و کاتا، صاحب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.

صالحی در مطب پرفسور اورچلی

در حالی که تیم ملی والیبال ایران سالی پرمشغله و پر از مسابقات مهم را در پیش رو دارد، آسیب دیدگی های ملی پوشان کلیدی موجبات نگرانی را فراهم آورده است.

رجبی: عربستان رقیبی جدی برای تیم ملی ایران است

لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با قهرمانی تیم شهید شاملی در نیم فصل به پایان رسید. تیم شهید شاملی سال گذشته نیز عنوان قهرمانی کشور را با خود اختصاص داده بود. محمدرضا رجبی سرمربی این تیم در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این که تیم شهید شاملی بدون شکست در صدر ایستاده است، گفت: تیم های سپاهان و ذوب آهن در تعقیب تیم ما رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

پیروزی پیکان، سایپا و کیا

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران در حالی با هفت دیدار برگزار شد که سه تیم بالای جدول رده بندی یعنی پیکان، سایپا و کیا به ترتیب مقابل مهریاران، پارسیان جوان و ستارگان نوری به پیروزی رسیدند.

انتخابات اصلح در کمیته ملی المپیک

انتخابات رئیس و اعضای کمیته ملی المپیک در پیش است. کمیته ای که وظیفه ای مهم در ورزش هر کشوری برعهده دارد. سوای هماهنگی و سازماندهی تیم های ملی برای آوردگاه های رسمی دنیا که تحت نظر IOC برگزار می شود، باید مروج ارزش های المپیک به دور از هرگونه تبعیض و خشونت باشد.

اولیایی: باید پرونده ویلموتس شفافسازی شود

پرونده قرارداد نجومی ویلموتس بار دیگر در جریان افتاد و گویا ادامه کار به سازمان بازرسی کل کشور واگذار شد تا این پرونده به طور دقیق تحت بررسی قرار گیرد.

ترابی بهترین هافبک آسیا شد

بازیکن ملی پوش پرسپولیس بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا 2021 شد.

 سویا با برد اتلتیکو به رئال نزدیک شد

تیم فوتبال سویا در رقابت های لالیگا مقابل اتلتیکو به پیروزی رسید.

 شکست دورتموند در برلین

 زردپوشان در هفته هفدهم رقابت های بوندس لیگا در مصاف با هرتابرلین متحمل شکست شدند.

بارسلونا قرارداد پدیده اسپانیایی را تمدید می‌کند

باشگاه بارسلونا در نظر دارد قرارداد بازیکن جوان این تیم را به زودی تمدید کند.

غفوری از اواسط هفته در تمرین استقلال

کاپیتان استقلال به زودی در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.

دوپینگ تکواندوکار تایید شد

شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) محرومیت ۲ ساله برای بانوی ملی‌پوش تیم‌ملی تکواندو ایران را به دلیل مصرف ماده ممنوعه، تایید کرد.

افقری پدیده جدید شنای ایران

مهرشاد افقری شناگر بااستعداد اصفهانی بار دیگر در مسابقات جهانی ابوظبی رکورد شکست. او که پله های ترقی را طی سه سال اخیر به سرعت پیموده است، اکنون به عنوان یک پدیده نقطه عطف شناگران ایرانی در سطح بین المللی محسوب می شود. در مسابقات ابوظبی ایرانیان سه سهمیه دارند که این امر باعث شد شناگران جوان بتوانند خود را در بالاترین سطح شنای دنیا مقایسه کنند.

معافیت قهرمانان المپیک از پرداخت مالیات

از جوایز نقدی قهرمانان ورزشی مالیاتی کسر نمی شود.

رکورد شکنی  در هفته پایانی رقابت های لیگ خفیف آجا

در هفته پایانی لیگ تیراندازی ارتش رکورد خیره کننده ای از خود به ثبت رساند.

تمرین مشترک تیم ملی کشتی آلیش بانوان با ۳ کشور

تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان عصر امروز تمرین مشترکی را با ۳ کشور برگزار می‌کند.

کیانی ۲۱گل در دروازه  های جهانی  کاشت

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی اردن به مقام چهارم دست یافت و جواز حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان به میزبانی اسپانیا را کسب کرد این اولین حضور ایران در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان است.

تیم ملی آلیش مردان به قرقیزستان رفت

 رقابت های جام ارکینبایف قرقیزستان روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

جام پهلوانک ها در اسلامشهر برگزار شد

برای ایجاد انگیزه و تشویق نسل آینده رقابت های کشتی آزاد جام پهلوانان آینده برگزار شد.

اتحاد و یکپارچگی نیاز امروز وزنه برداری است!

نفرات حاضر در مسابقات جهانی ازبکستان  نیمی از بضاعت وزنه برداری بود که با تدارکی ناکافی نایب قهرمان شد. برای کسب موفقیت لازم است با بسیج امکانات و با اتحاد برای آسیایی هانگژو تلاش کنیم.

در پایان روز نخست، ایران صدرنشین شد

 مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ - قزاقستان؛ایران با ۱۰ نشان خوشرنگ صدرنشین جدول رده بندی شد.

پرسپولیس شکایت از شجاع را پس گرفت

با آنکه باشگاه پرسپولیش پیش تر اعلام کرده بود  از شجاع خلیل زاده شکایت کرده است و این شکایت رای به محرومیت بازیکن از بازی دو تیم ملی خواهد داد، به ناگهان خبر رسید که باشگاه پرسپولیس در یک چرخش شکایت خود را از شجاع خلیل زاده پس گرفته است.

حاشیه های فوتبالی

فوتبال و حاشیه های آن به همان اندازه مخاطب دارد که داخل زمین بازی نتیجه مصاف ها اهمیت دارد. آنچه در پی می آید حواشی فوتبالی است که هوادارانش را به جنب و جوش وا می دارد.

ضیاء عربشاهی: مشکل پرسپولیس فنی نیست

ضیاء عربشاهی، هافبک سابق و پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با البرز ورزشی از مسایل روز و درشت این باشگاه که به شدت پیگیر آن است نقطه نظراتی ارائه داد که خواندنی است.

بهتاش فریبا: استقلال از داوری ها لطمه خورده است

مهاجم اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال در مورد محرومیت گل گهر سیرجان اظهار بی اطلاعی کرد.

۸ نماینده ایران به فینال راه پیدا کردند

 مسابقات کاراته قهرمانی آسیا قزاقستان؛۸ نماینده ایران به فینال راه پیدا کردند

جدیت عزیزی خادم برای پایمال نشدن حق باشگاه ها

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید در جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال درباره مجوز حرفه‌ای، داوری‌ها و رای پرونده باشگاه گل‌گهر صحبت کرده است.

دور جدید اردوی تمرینی تیم‌های تفنگ و تپانچه

دور جدید اردوی تمرینی تیم‌های تفنگ و تپانچه از امروز در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران از سر گرفته خواهد شد.

اعلام اسامی ملی پوشان ساحلی در دیدار اول مقابل بلاروس

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی برای بازی تدارکاتی مقابل بلاروس اعلام شد.

پایان خوش باواریایی‌ها در سال 2021

بایرن مونیخ با برتری خانگی مقابل ولفسبورگ، نیم‌فصل نخست بوندس‌لیگا را با افزایش فاصله خود با سایر بالانشینان به پایان رساند.

افعی‌ها بی‌رحمانه قعرنشین را بلعیدند

تیم فوتبال اینتر با برتری قاطع پنج بر صفر مقابل حریف قعرجدولی خود، به صدرنشینی در سری‌آ ایتالیا ادامه داد.

لواندوفسکی بمب افکن را جا گذاشت و به رونالدو رسید

ستاره لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در دیدار این تیم مقابل ولفسبورگ از رکورد گلزنی گرد مولر در یک سال عبور کرد و با رکورد رونالدو مساوی کرد.

آزمون بهترین لژیونر هفته آسیا شد

ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت بهترین لژیونر هفته آسیا شد.

تیم مازندران قهرمان کشتی آزاد ناشنوایان شد

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان با معرفی نفرات برتر و قهرمانی تیم مازندران در تاکستان پایان یافت.

گواردیولا به کرونا مبتلا شد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی به ویروس کرونا مبتلا و به همین خاطر در قرنطینه خانگی قرار گرفت.

حضور مهدوی کیا در ورزشگاه جام جهانی

به دلیل رسمیت یافتن تورنمنت جام کشورهای عربی بعد از بیش از 60 سال یک بازی تدارکاتی و نمادین برگزار شد.

تیم ملی آلیش بانوان راهی قرقیزستان شد

تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان به قرقیزستان سفر کرد.

شانس دوباره کشتی گیران در انتخابی جام تختی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: نفراتی که در فینال قهرمانی کشور کشتی نگرفتند، از انتخابی جام تختی شروع کنند.

دیپلماسی بارز در فدراسیون فوتبال ایران

امروزه ورزش به طور گسترده در سراسر جهان رواج یافته و بین المللی شدن بسیاری از ورزش ها موجب شده تا کشورها به رقابت ورزشی بین المللی، میدان برای پیشبرد منافع ملی و تحقق اهداف مطلوب خود توجه کنند.

دیدار در وقت اضافه!

برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق مرزی و دور افتاده چند حسن دارد.

 هتل لئو جنجال آفرین شد

رادیو «Sin Concesiones» اسپانیا خبر داد لیونل مسی اسطوره باشگاه بارسلونا و ستاره کنونی پاری سن ژرمن در سال 2017 از سوی فردی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

تجلیل از نائب قهرمان موی تای بانوان جهان

از یکی از قهرمانان ورزش بانوان استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

جای مربیان ملی جوانان خالی!

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی جوانان سال 1400 جام «سردار دل‌ها» که از روز شنبه 20 آذرماه در کاشان آغاز شده است و امروز به پایان می‌رسد.

تیم ملی هندبال دختران و باقی قضایا

تیم ملی هندبال بانوان ایران که برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده بود خاطرات خوبی از جنگندگی، تعصب و تلاش از خود در اذهان عمومی برجای گذاشت.

ستارگان والیبال مهمان لفسکی

باشگاه قدیمی لفسکی بلغارستان از چند ستاره بزرگ والیبال جهان همانند میخائیلوف، کازیسکی، زایتسف و ... دعوت کرد تا جشنواره بین المللی والیبال نوجوانان این باشگاه شرکت کنند تا با حضور خود مشوق آینده سازان این ورزش زیبا باشند.

کشتی گیر کم شنوای شهرری در برزیل

رضا اسماعیلی کشتی‌گیر اهل شهرری در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان و کم شنوایان کشور توانست حریفان خود را با اختلاف از پیش رو بردارد و اردیبهشت ماه عازم مسابقات المپیک ناشنوایان شود.

بازیکنان خارجی بلای جان فوتبال ایران!

یک بار دیگر بحث استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ باشگاهی اساس فوتبال کشور را به هم ریخت و ندانم کاری، ناپختگی و مداخلات پشت صحنه جنجالی جدید به راه انداخت!

کشتی گیران ایرانی در جوار ائمه شریف

آزادکاران تیم ملی کشتی ایران در حرمین امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) حضور یافتند.

یکتا جمالی در رده نهم وزنه برداری جهان

با اینکه زمان زیادی از فعالیت دختران در وزنه برداری نمی گذرد اما خبرهای امیدوارکننده از این ورزش در بخش بانوان به گوش می رسد.

بررسی شکایت استقلال و سپاهان علیه گل گهر

جلسه کمیته انضباطی  فدراسيون فوتبال در وقت فوق العاده با تصدی امضاء کنندگان زیر تشکیل شد.

شعبانپور: کالری بازیکنان جوانان تامین نمی شود

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور در شرایطی در کاشان برگزار می شود که برخی از تیم ها از نحوه تغذیه میزبان گلایه دارند.

صدرنشینی استقلال در سالروز تولد ناصرخان

شب گذشته استقلال با برتری یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان دو باره به صدر جدول لیگ برتر بازگشت. این پیروزی در سالروز هفتاد و دوسالگی زنده یاد ناصر حجازی دروازه بان اسبق استقلال و تیم ملی می تواند به نوعی خاطره ساز آبی پوشان باشد.

استقلال موفق در دفاع و هوشیار در حمله!

انعطاف تاکتیکی و نمایش هوشبارانه آبی ها در مصاف با سپاهان یک‌پیروزی بزرگ به ارمغان آورد.دادن‌مالکیت توپ به حریف و اتخاذ مواضع دفاعی و بهره بردن  از سرعت در تهاجم  روشی منطقی بود و آنها را به هدف رساند.

سایپا از خواب بیدار شد

بعد از آنکه نتایج ضعیف سایپا و داد همه را در آورد، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که تغییراتی در کادرفنی انجام دهند .  

بازگشت صمد از آمریکا

صمد نیکخواه بهرامی که در ایالات متحده به سر می برد، ظرف دو، سه روز آینده به ایران بر می گردد تا در کنار تیم مهرام به بسکتبال بپردازد. اینکه صمد می تواند در تیم ملی هم نقش ایفا کند، بستگی به نظر مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی دارد.

شکایت خطیر از کمیته استیناف

علی خطیر که روز گذشته از سوی کمیته استیناف به مدت پنج سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد، به رای صادر واکنش نشان داد وگفت،به رای کمیته استیناف اعتراض دارم.شک نکنید با تمام وجود بر علیه انها اقدام خواهم کرد.

زاهدان میزبان سربلند فرنگی کاران کشور

مرحله اول مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی در سالن امام علی شهرستان زاهدان آغاز شد. در این مسابقات 293 کشتی گیر در قالب 26 تیم از 31 استان روی تشک رفته اند.

پرسپولیس - پیکان؛ تشنگان پیروزی!

تا ساعاتی دیگر هفت دیدار باقیمانده از هفته دهم لیگ برتر فوتبال در تهران وشهرستانها برگزار می شود تا پرونده هفته دهم نیز بسته شود.

قهرمانی که بدون تغذیه مناسب مدال جهانی گرفت!

حکایت بی وفایی و عدم حمایت فدراسیون از وزنه برداران در مسابقات جهانی از زبان مصطفی جوادی مرد نقره ای ایران‌ حقیقتا تکان دهنده و  تاسف بار است!

جایزه جدید مسی

مسی برای سیزدهمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال آرژانتین انتخاب شد.

آزمون و صیادمنش رقابت می کنند

دو بازیکن ایرانی برای کسب جایزه بهترین لژیونر هفته آسیا رقابت می کنند.

فرصت خوب طارمی برای بازگشت به مسیر گلزنی

طارمی این فرصت را دارد تا در بازی امشب دوباره به مسیر گلزنی بازگردد.

غول فوتبالی قائدی را شکار می کند

باشگاه سلتیک اسکاتلند به دنبال جذب مهاجم ملی پوش ایرانی شباب الاهلی دبی است.

تیم ملی کشتی آزاد فردا راهی عراق می شود

طی دعوتنامه ای رسمی از تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در این کشور دعوت کرد.

مربی ایتالیایی وارد می شود!

الساندرا کمپدلی گزینه نخست هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران سه‌شنبه شب 30 آذرماه از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شود.

نو طارمی، Noپارتی!

بازگشت طارمی به تیم‌ملی خبر نوید دهنده ای بود ،اما نیمکت نشینی او در دیدار با براگا با واکنش هواداران این تیم‌مواجه شد.آنها یک صدا فریاد زدند: نو طارمی، نو پارتی!

محرومیت پنج ساله برای خطیر

در میان همه خبرهایی که در فوتبال کشور ما نشر پیدا کرده اند، محرومیت علی خطیر به روزگاری دست راست رئیس جدید فدراسیون بود، از همه مهم تر می نماید.

ابراهیم تهامی: کنج خانه نشسته ام

ابراهیم تهامی، گلزن پیشین تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان و ملی پوش ایران در جام جهانی 98 در گفت و گو با البرز ورزشی تاکید کرد که به جای مربیگری و پرداختن به ورزشی که 28 از عمرش را صرف آن کرده است، در کنج خانه نشسته است تا در آینده سرنوشت برای وی چگونه رقم بخورد.

حکایت این روزهای فوتبال

این روزها فوتبال ما حکایت عجیب و غریبی دارد که شنیدن آنها نگران کننده است.

شمس: نگران فوتسال ایران هستم

کلاس مربیگری بین المللی فوتبال با شرکت 150 مربی ایرانی در تبریز آغاز شد. مدرس این دوره حسین شمس مربی نام آشنای فوتبال و فوتسال است که ظاهرا کاکو از کشور برزیل نیز بر این دوره نظارت دارد.

اخبار کوتاه

آنچه در پی می گذرد، گذری و نظری است را متن و حاشیه اخبار مرتبط با تیم های سرشناس فوتبال باشگاهی کشور که می خوانید.

نگاهی به والیبال پرتغال

 سال ۲۰۱۳ تیم مردان پرتغال در رده بندی جهانی  FIVB  سی و هشتم بود. در آن سال ایران در رده ۱۴ قرار داشت . در حال حاضر، سال۲۰۲۱ تیم ملی مردان ایران در مکان ۱۰ و تیم والیبال پرتغال در مقام ۳۵ ٬تیم ملی والیبال زنان ایران در مکان ۵۹ و تیم پرتغال در مکان۶۰ والیبال جهانی قرار دارند.

عسگری محمدیان  در بین کشتی گیران امیرکلایی

عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران با حضور در شهر امیرکلا پیگیر روند ساخت خانه تخصصی کشتی شهر امیرکلا شد.

برانکو هم گزینه شد

نشریه «الرای» کویت خبر داد احمد الیوسف رئیس فدراسیون فوتبال کویت جلسه ای را در این هفته با کمیته فنی فدراسیون برگزار می کند و اکنون با 4 گزینه وارد مذاکره شده است.

رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور

آغاز مسابقات از ساعت 10 صبح فردا سالن امام علی (ع) آماده برگزاری است.

 پیروزی خانگی شاگردان مورینیو مقابل لا اسپزیا

تیم فوتبال آ.اس رم در هفته هفدم سری آ مقابل لا اسپزیا به پیروزی رسید.

بایرن مونیخ به جذب جود بلینگام علاقه مند است

قدرت اول فوتبال آلمان یک بار دیگر ستاره دورتموند را زیر نظر گرفته است. جود بلینگام با درخشش چشم گیرش در ترکیب زنبور ها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

مهاجم تیم ملی، کرونا را شکست داد

رسانه یونانی از بهبودی مهاجم ملی پوش ایرانی آ.اک از کرونا خبر داد.

تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش خواهان رسیدگی به وضعیت مدیریتی این باشگاه شدند.

آخرین تلاش زنیت برای حفظ آزمون

باشگاه زنیت روسیه آخرین تلاش خود را برای حفظ ستاره ایرانی انجام داد.

دیدار منچستریونایتد با یاران قدوس لغو شد

دیدار منچستریونایتد و برنتفورد از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لغو و به زمان دیگر موکول شد.

مهدوی: معروف غیرقابل انکار است

برای به پایان رساندن لیگ باشگاه های کشور عجله به خرج می دهند. هیچ جای دنیا این گونه نیست.

پول مربی آرژانتینی پرداخت شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس از واریز شدن مطالبات سرمربی سابق آرژانتینی این تیم خبر داد.

یوسف: توجه جهانیان را جلب کردیم

تیم ملی هندبال دختران ایران در آخرین مسابقه جام جهانی اسپانیا با نتیجه 32 بر 17 مغلوب کامرون شد. دختران ایرانی که به لحاظ حجاب مورد توجه محافل جهانی این رشته واقع شده بودند، در مجموع این رقابت ها 101 گل به دروازه حریفان زدند و 231 بار گل دریافت کردند.

گلی در کویر وزنه برداری

وزنه برداری ایران در اوج ناامیدی صاحب مدال نقره مسابقات جهانی ازبکستان شد. به لحاظ کیفی و اینکه آیا ستارگان بزرگ این رشته بعد از المپیک به چنین رویدادهایی روی خوش نشان می دهند یا از کنار آن بی تفاوت می گذرند، بستگی به نظر خبرگان وزنه برداری دارد.

ایراندوست 31 بازیکن را به اردو فرا خواند

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان از 27 آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

کری گابل دن آمریکایی برای زارع

به طور معمول در ورزش کشتی کری خوانی رواج ندارد. نگاه کنید به مصاحبه های تیلور که چقدر با احترام درباره رقبا از جمله حسن یزدانی صحبت کرده است، اما مورد اخیر جای تعجب دارد.

قطار لیگ برتر فوتبال در ایستگاه دهم

قطار در حال حرکت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به ایستگاه دهم رسید. در چارچوب این رقابت ها فردا دیدار استقلال با سپاهان برگزار خواهد شد. بقیه این دیدارها به روز چهارشنبه موکول شده است. استقلال با سپاهان هر یک با دو غایب به میدان خواهند آمد.

جلوه: ترنتینو آسیب پذیر بود

بازیکن جوان تیم نماینده ایران در جام باشگاه های جهان برعکس نظر اکثریت کارشناسان اعتقاد دارد که اگر تیم سیرجان دو، سه بازیکن سطح بالا در اختیار داشت، می توانست مقابل ترنتینوی ایتالیا سورپرایز باشد.

دزفولی: داوران فوتبال نابلد مشکل آفرین شدند

از مردان فراموش شده فوتبال ما یکی هادی دزفولی است. داوری مطرح که دوره داوری و مربیگری بین المللی را در کشور مالزی گذراند و 14 سال مسئولیت ناظرین فدراسیون فوتبال را برعهده داشت.

افشین پیروانی: عقب نشینی برای پرسپولیس معنی ندارد

پیروانی از مدیران فوتبالی ما به حساب می آید که سرشار از تجربه فنی است. با الفبای فوتبال کاملا آشناست و با استفاده از این تجربه روی نیمکت تیم پرسپولیس همراه با کادرفنی به کار خود ادامه می دهد. با وی گفت و گویی کرده ایم، می خوانید.

ستار همدانی: خدا همه چیز را به امیرخان داده است

استقلال اگر درصدد قهرمانی است باید از بازی با سپاهان استارت بزند. چرا که سوای فاصله دو امتیازی که بین دو تیم وجود دارد، سپاهان و پرسپولیس به نوعی رقبای استقلال برای کسب مقام نخست لیگ برتر به شمار می آید.

قلب هایی که باید به عشق خدمت بتپد

وقتی شنیدیم که رئیس فدراسیون والیبال به عیادت رئیس پیشین این ورزش زیبا رفته است، تعجب کرده ایم، اما همین که دوستی ها و حرمت ها رنگ نباخته است، جای امیدواری است.

رئال مادرید فاتح دربی شد

رئال مادرید موفق شد با پیروزی دو بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید فاتح دربی شود.

ناپولی روی خط سقوط

ناپلی ها در هفته هفدهم رقابت های سری آ ایتالیا در مصاف با امپولی متحمل شکست شد.

صیادمنش ستاره زوریا شد

ستاره کشورمان در تیم زوریا توانست آماری خوب به جا بگذارد و با واکنش باشگاه روبه‌رو شود.

تیم ملی کشتی آزاد به عراق می رود

برگزاری تمرینات مشترک بین کشتی گیران دو کشور فدراسیون کشتی عراق طی دعوتنامه ای رسمی از تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در این کشور دعوت کرد.

فوتبالی که با الفبای حرفه ای بیگانه است!

قطردر دیدار با امارات  شاهد حضور۶۳ هزار تماشاگر بود. مسابقات اروپایی هم‌ مملو از تماشاگر است، اما مسابقات در ایران در ورزشگاه های خالی برگزار می شود! داشتن لیگ حرفه ای با حرف و ادعا میسر نمی شود.

لطفا آبروداری کنید

حمید سجادی وزیر ورزش در رابطه با پنجره بسته پرسپولیس گفته است :«من مقصر نیستم، دعوای حقوقی شکل گرفته و نهایتا منجر به صدور رای شده و آثار آن رای متاسفانه هنوز بر  باشگاه پرسپولیس هست.»

۳ ماه سرکاری...

وزارت ورزش بعد از اینکه جعفر سمیعی از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد، تصمیم گرفت مجید صدری را به عنوان سرپرستی مدیرعامل با حکم سه ماهه معرفی کند تا بلکه به نوعی آرامش این باشگاه بهم نریزد. حالا این دوران سه ماهه ۵ روزی می‌شود تمام شده و وزارت ورزش مکلف است مدیرعامل باشگاه پرسپوليس  را معرفی کند.

یک بام و دو هوا؛ تیم های پایه استقلال لباس گرم ندارند!

استقلالی ها به زمین و زمان بدهکار هستند. تیم های پایه آنها در فصل سرما لباس گرم ندارند، اما مدیران آنها از درآمدهای هزار میلیاردی سخن می گویند.

یزدانی: فدراسیون کشتی باید به مازندران سپرده شود

رضا یزدانی سرمربی تیم صنایع مازندران پس از قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیمش، گفت: مازندران با ظرفیتی که در کشتی دارد هر سال باید جام قهرمانی را به خانه بیاورد.

فریبا: نقاب از چهره فوتبال کنار می رود

گفت و گوی امروز ما با چهره ای انجام شده که به مسایل روز فوتبال اشراف کامل دارد. با بهتاش فریبا در مورد همه امور فوتبال گفت و گو کردیم. اما از ما خواست که محور صحبت ها در حول و حوش استقلال باشد چون خودش را عضوی از این خانواده می داند. ماحصل این گفت و گو را می خوانید.

اخبار کوتاه از فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال چند خبر مورد توجه بیشتر ما قرار گرفته است که در راس آنها بازگشت احتمالی عادل فردوسی پور به برنامه 90 قرار دارد.

عزیزی خادم: به افرادی که به کشور دلبستگی ندارند، پست نمی دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر معاون پیشین باشگاه استقلال گفت خطیر از او پست مهم خواسته اما نمی‌تواند به افراد دو اقامتی پست مهم بدهد.

سردار در لیون قطعی شد؟

با اینکه از زبان پدر سردار شنیده بودیم که مقصد بعدی گلزن فوتبال ایران آلمان خواهد بود، اما انگار قسمت این بود که وی به دیار خروس ها برود.

ترابی در انتظار یک جایزه آسیایی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه نظرسنجی‌های خود برای انتخاب تیم منتخب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021، به بررسی هافبک‌های برتر این رقابت‌ها پرداخت که در میان نامزدهای معرفی شده،‌ مهدی ترابی هافبک پرسپولیس نیز دیده می‌شود.

پنجعلی: پرسپولیس باز هم قهرمان می شود

محمد پنجعلی پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس درباره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور می گوید: تیم های شرکت کننده در رقابت های سوپر لیگ دیدارهای مهم تری در پیش دارند و برای پیش بینی عنوان قهرمانی زود است که اظهارنظر کنیم. وی گفت: دوستانی که از قهرمانی نیم فصل یک تیم داد سخن می رانند باید بدانند که قهرمان در پایان لیگ مشخص می شود و در نیم فصل از جام خبری نیست.

بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان شد

طی حکمی از سوی سجادی وزیر ورزش و جوانان، حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست  اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان منصوب شد.

انتخابات کمیته ملی المپیک 17 اسفند

انتخابات کمیته ملی المپیک اواسط اسفندماه برگزار می شود. بدون تردید از این به بعد شاهد تحرکات جدیدی از سوی کاندیداهای احراز سمت در این بخش خواهیم بود.

طارمی در خدمت تیم ملی

گوش شیطان کر، اختلاف بین شاگرد و استاد برطرف شد. اگر شیطنت های رسانه ای و افراد فرصت طلب بگذارند، طارمی به تیم ملی باز می گردد.

اخلاق را در فوتبال و ورزش نهادینه سازیم

بارها در فیلم و ویدئو های ورزشی respect sports را تماشا کردیم و علاقه خیلی زیادی هم داریم به صحنه‌های زیبا و انسانی و جوانمردانه که از جانب ورزشکاران رشته‌های مختلف به اجرا در می آید.

رکورد تماشای بازی فوتبال در یوتیوب شکسته شد

رکورد تماشای زنده بازی فوتبال در یوتیوب در تورنمنت جام کشورهای عربی شکسته شد.

توقف خانگی آاک با حضور محمدی در خانه آستراس

آاک آتن در مصاف با آستراس در هفته سیزدهم رقابت های سوپرلیگ یونان متوقف شد.

پیروزی سخت شیاطین سرخ با گلزنی رونالدو

هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با دیدار منچستریونایتد- نوریچ سیتی ادامه پیدا کرد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در زاهدان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت برگزاری مسابقات باید نشان دهنده توانمندی و ظرفیت های استان باشد.

ناکامی شاگردان آلگری در کسب پیروزی

تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خارج از خانه برابر تیم تازه راه‌یافته به سری‌آ متوقف شد.

معرفی اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال تهران

اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال تهران معرفی شدند.

اعلام آرای انضباطی

کمیته انضباطی جدیدترین آرای خود را صادر کرد. در دیدار دو تیم ذوب آهن و سپاهان از هفته چهارم لیگ برتر، جلال‌الدین محمدی بازیکن تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری با بازیکن حریف که منتهی به اخراج شد به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فصل بیقراری بوکس

چیزی به انتخابات فدراسیون بوکس باقی نمانده است. نگارنده به عنوان فردی که در این ورزش عمری گذرانده و در سطح قهرمانی تلاش کرده است اعتقاد دارد که هنوز با گذشت نیم قرن زیبایی های این ورزش به ظاهر خطرناک اما در اصل پر از تحرک و چالاکی به تصویر کشیده نشده است.

برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان

دومین  اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از فردا در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

جام در خانه ماند

شانزدهمین دوره والیبال باشگاه های جهان در شهر بتیم برزیل به پایان رسید و تیم ساداکروزیرو این کشور با شکست 3 بر صفر لوبه ایتالیا جام را در خانه نگه داشت.

نوری:  هندبال دختران ایران مورد تحسین واقع شدند

تیم ملی هندبال بانوان ایران به آنگولا هم باخت. این تیم در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان در کشور اسپانیا 41 بر 8 مغلوب آنگولا شد. اما نکته جالب اینکه کمیته برگزاری مسابقات بار دیگر فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان ایرانی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزید.

برگزاری سه بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی با بلاروس

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با تیم ملی فوتبال بلاروس سه بازی دوستانه برگزار می کند.

نامه سرگشاده مشاور امور حقوقی فدراسیون فوتبال به نماینده مجلس

مشاور امور حقوقی رییس فدراسیون فوتبال نامه ای سرگشاده در خصوص اظهارات نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اساسنامه و حضور بانوان در ورزشگاه ها منتشر کرد.

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار روز فوتبال که بیشتر آن در حد شنیده هاست را می خوانید.

عزیزی‌خادم: امیدوارم 7 بهمن جشن صعود بگیریم

رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که اگر از چهار سال پیش می دانست که جام جهانی در دوحه برگزار می شود، به حتم با برنامه ریزی بهتری در جهت آماده سازی تیم ملی گام بر می داشت.

ربیعی: می خواهیم بدون حاشیه به پیش برویم

محمد ربیعی مربی تیم مس رفسنجان از مربیانی است که با پشتکار فراوان دنبال روزهای طلایی در این رشته بودند. تیم مس رفسنجان پنج هفته ای است که با دانش فنی این مربی به بهترین نتایج ممکنه دست یافت. گروه فوتبال البرز ورزشی او را به عنوان مربی برتر هفته برگزید. با محمد ربیعی گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید.

همه چیز به داوران ختم شد!

هفته نهم دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، پرسروصداترین هفته لقب گرفته است. چون بار دیگر بحث قضاوت داوران را حرف اول را زد. داوری ها از مسیر عدالت و از اجرای قوانین خارج شده بود. اکنون شرایط به حدی رسیده که هیچ کس به امور داوری خوشبین نیست. برنده و بازنده هر دو شاکی هستند.

گرز باید خورند پهلوان باشد ...

بدون تردید کمیته ملی المپیک در زمان ریاست چهارساله صالحی امیری اقدامات بسیار خوبی را انجام داده که بسیاری از آنها در تاریخ ورزش کشور بی نظیر بوده است. اگر حوصله مرور رخدادها و برنامه های انجام شده این تشکیلات مهم ورزش کشور را ندارید، کافی است که سری به کمیته ملی المپیک در خیابان سئول بزنید تا متوجه شوید که کارهای از قوه به فعل درآمده این تشکیلات معظم چه وسعت دلپذیر و افتخارآمیزی داشته است.

چند برش از فوتبال ایران

اخبار ریز و درشت فوتبال باشگاه های کشور از یک طرف و برکناری تدریجی مربیان باشگاهی از سویی دیگر این پرسش را پیش می آورد که مدیران باشگاه های ما چقدر از مشاوره افراد فنی سود می برند که این اتفاقات پیاپی رخ می دهد.

عقیلی: والیبال اصفهان به راه پیشرفت می رود

در پایان هفته ششم لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور که در دو گروه برگزار می شود، تیم های گل گهر سیرجان با مربیگری محمدرضا دامغانی و گیتی پسند اصفهان با هدایت سعید عقیلی بدون شکست به پیش می روند. تیم گل گهر دیروز در ماراتنی سنگین 3 بر دو وارنای گیلان را شکست داد و گیتی پسند هم با همین نتیجه از سد قارتال سرعین گذشت. در تیم گیتی پسند بازیکنانی چون مصطفی رئیسان، امیرحسین ساداتی، محمد مشیدی و شاهین توانا بازی می کنند.

پوریا: بدمینتون میزبان دو تورنمنت مهم خواهد بود

فدراسیون بدمینتون ایران تا پایان سال میزبان دو تورنمنت بین المللی مهم خواهد بود. محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: دومین دوره تورنمنت بین المللی جوانان را در شیراز پیش رو داریم. این رقابت ها از روز سیزدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد. اما برنامه مهم تر برگزاری سی و دومین دوره تورنمنت بین المللی فجر خواهد بود که بیش از 20 کشور حضور خواهند یافت.

سایپا هم باخت، پرسپولیس و پیکان بردند

پیکارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با یک اتفاق قابل توجه همراه بود که سایپای صدرنشین به اولین شکست تن داد.

سران بایرن مونیخ همچنان لواندوفسکی را به هالند ترجیح می دهند

در مونیخ، قاتل لهستانی را به ماشین گلزنی نروژی ترجیح می دهند.

سران بایرن مونیخ همچنان لواندوفسکی را به هالند ترجیح می دهند

در مونیخ، قاتل لهستانی را به ماشین گلزنی نروژی ترجیح می دهند.

نویر و کورتوآ برترین سنگربانان لیگ قهرمانان در مرحله گروهی

دو سنگربان بایرن مونیخ و رئال مادرید با درخشش در تیم های خود برترین دروازه بانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفتند.

افشار: پولادگر باید همه جانبه نگر باشد

انتخابات فدراسیون تکواندو در پیش است. اما به رغم رشته های رزمی که در آن جنگ های حیدری و نعمتی جریان دارد، در تکواندو به نوعی تفاهم به وجود آمده است.

رده بندی لیگ برترهندبال در پایان نیم فصل اول مشخص شد

به گزارش البرز ورزشی پس از انجام بازی های روز جمعه در مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر به میزبانی استان قم تیم های اول تا دهم جدول لیگ برتر مشخص شدند.

آقا يحيي، مثل گوارديولا تصميم بگير!

بسیاری از نظریه پردازان مدیریت متفق القول هستند که گواردیولا ،فارغ از مباحث فوتبال ، یک رهبر سازمانی موفق و الگو پذیر است. او علاوه بر اینکه از علم وهنر به کارگیری منابع برای رسیدن به هدف برخودار است ، در امر ساماندهی، برنامه ریزی، هدایت و کنترل یک مدیر تمام عیار است. جالب است که امروزه در بسیاری از سازمان های موفق و البته پیشرو مدیران آنها تلاش دارند تا در امر مدیریت به ویژه امرکوچینگ از گواردیولا الگو بگیرند!

سامان قدوسی در جزیره درخشید

برنتفورد در شبی که ستاره ایرانی برای این تیم پنالتی گرفت در دقایق پایانی مقابل واتفورد به برتری دست یافت.

شارلروا با حضور بازیکن ایرانی به پیروزی رسید

تیم فوتبال شارلروا با حضور هافبک ایرانی اش مقابل اوستنده به پیروزی رسید.

سالن کشتی حسن یزدانی آماده شد

افتتاح سالن کشتی تک ستاره طلایی ورزش ایران  حسن یزدانی در منطقه توریستی لپوصحرا با هزینه شخصی خود حسن یزدانی آماده افتتاح است.

ویسی بار دیگر در آستانه اخراج

عبدا... ویسی  در شروع فصل لیگ برتر مربی تیم فولاد بود به دلیل نتایج بسیار ضعیف و بحث انگیزش از این تیم اخراج شد.

فوتبال نباید قربانی داوری شود

منطقی نیست که چون داور خوب نداریم و چون  جوانگرایی در فاز داوران در شرف انجام است، بسیاری از تیم ها دچار ضرر وزیان وقربانی میلیاردی شده و گاهی به سوی نابودی گام بردارد.

راهی که استقلال باید برگزیند!

پیروزی بی حرف و حدیث برابر پیکان به دلیل آرامش گروهی و تاکید بر سرعت در تهاجم و پوشش در فاز دفاعی بود.ادامه این رویه استقلال را به هدف می رساند نه قیل و قال!

نقش یوسفی در قهرمانی ذوب آمل

 یوسفی موفق به کسب مدال طلای کشتی فرنگی جهان در سنگین وزن شد و تنها مدال آور جهانی در میان فرنگی کاران بود که در لیگ روی تشک رفت.

دروازه بانی که در کاستیون دلا پلاتای ستاره شد

نخستین حضور تیم‌ ملی هندبال زنان ایران در رقابت های قهرمانی جهان در اسپانیا برای من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش ایران فرصتی بود برای آشنایی باستارگان نسل پیش رو، تماشای تلاش جانانه دختران سختکوش  هندبال ایران غنیمتی بود قیمتی  و خاطره ای شد فراموش نشدنی. 

اتحادیه؛ گمشده والیبال

تیمداری در سطح باشگاه های والیبال کشور در مسیری پرسنگلاخ گام برمی دارد. مدیران باشگاه معتقدند که تبدیل به عابربانک این رشته شده اند اما در پروسه تصمیم گیری هیچ دخالتی ندارند. آنها با اشاره به مسابقات حرفه ای در سراسر دنیا بر این باورند که وقت آن فرا رسیده است که دارای تشکیلاتی شده و تحت عنوان اتحادیه باشگاهداران در سرنوشت سرمایه گذاری های خود دخیل باشند.

ذوب آهن قهرمان نیم فصل بانوان ایران

ذوب آهن اصفهان روز گذشته با پیروزی 3 بر یک مقابل سایپا به عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر باشگاه های کشور دست پیدا کرد.

در فدراسیون فوتبال چه می گذرد؟

مجادله سراجی عضو هیات رئیسه با حسین شریفی‌مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون در برنامه  زنده تلویزیونی نشان داد که مباحث مدیریتی و  مالی و پیش بینی بودجه سالیانه شفاف نیست و وعده ها توخالی است!

اعتماد پرفسور به کاریل

تیم شامونت با درخشش پدیده جوان ایرانی - اورموی خود توانست نماینده رومانی را در سری مسابقات جام قهرمانی باشگاههای اروپا مغلوب سازد.

چه کسی جانشین علی نژاد می شود؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از سمت شنیده‌ها حاکی از آن است که مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرده است.

ردپای مجلسیان در سانتیاگو برنابئو

 وقتی نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس از روی لجاجت و مخالفت با «سعیدلو» سازمان تربیت‌بدنی را به وزارت ورزش تغییر دادند آن روزحادثه‌ تلخی برای «عمارت» ورزش بود.

واکنش اینفانتینو به دیدار با عزیزی خادم (عکس)

رئیس فیفا در لینکدین خود به دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران اشاره و از صحبت درباره فوتبال زنان، زیرساخت‌های کلی و توسعه با او خبر داد.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال همچنان در سایه دربی

قطار لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به هفته نهم رسید اما هنوز هیاهوی مربوط به دربی در این ورزش به گوش می رسد.

گم شده های والیبال ایران

این روزها که تقابل نهان و آشکار بین فدراسیون والیبال و باشگاه های معتبر این رشته پیش آمده، بیش از هر زمان دیگر لزوم ایجاد تشکیلاتی منسجم برای باشگاه های کشور به چشم می خورد. در روزهای اخیر فراوان از مربیان و بازیکنان شنیده ایم که فدراسیون برای بازوان اصلی والیبال ملی تره ای خرد نمی کنند. بر این اساس تنی چند از مدیران باشگاه ها درباره تاسیس اتحادیه باشگاه ها اظهارنظر کرده اند.

اسکوچیچ و دستیارانش از ایران رفتند

سرمربی کروات تیم ملی و دستیاران خارجی و ایرانی او برای سپری کردن مرخصی و حضور در کنار خانواده‌های خود در هنگام تعطیلات سال نو میلادی، ایران را ترک کردند.

110 سکه به مدال آوران کشتی

یک حمایت کننده از بخش خصوصی با اهدای ۱۱۰ سکه طلا از افتخارآفرینان مسابقات جهانی نروژ تقدیر به عمل آورد.

آلکس نوری به جای فرهاد مجیدی در استقلال

این روزها شایعه‌ای اطراف تیم استقلال به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه احتمال دارد آلکس نوری سرمربی سابق وردربرمن در نیم فصل جانشین فرهاد مجیدی شود!

افشار دوست، مدرس جهانی شد

 محمود افشاردوست که در حال حاضر علاوه بر عضویت در کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا، به عنوان کارشناس خبره عضو هیات رئیسه و عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال هم است، از سوی فدراسیون جهانی به عنوان مدرس دوره‌های مربیگری بین‌المللی فدراسیون جهانی انتخاب شد.

صدرنشینی رئال مادرید با شکست اینتر در شب سوپرگل‌ها

رئال مادرید در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه دو بر صفر اینتر را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهد و در نهایت به عنوان تیم اول و صدرنشین گروه خود به دور حذفی صعود کند.

مچ اندازی یاران آزمون و شیرهای لندنی در برف روسیه

تیم چلسی در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب میهمان تیم زنیت سن پترزبورگ خواهد بود.

لیون و اورتون خواهان هستند

یک رسانه روسی به جدال دو باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب ستاره ایرانی زنیت پرداخت.

درخشش طارمی و جهانبخش به عنوان بهترین لژیونر

کنفدراسیون فوتبال آسیا، 2 ستاره کشورمان را جزو بهترین لژیونرهای هفته آسیا دانست.

آقای دبیر! مشورت با خبرگان ضرر ندارد

علیرضا لرستانی عاشق کشتی است. 40 سال از عمر خود را در این ورزش گذرانده است. اما این روزها که بیرون از گود قرار دارد، می گوید: شرایط باید مساعد همکاری باشد. یک عمر با عزت و شرف زندگی کرده ام. با این چهره شاخص هنر و ورزش گفت و گویی مشروح داشته ایم.

هاشم پور 26 بازیکن را به اردو فراخواند

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از 23 آذرماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

رتبه‌بندی مسابقات باشگاهی آسیا 2021 اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه‌‌بندی مسابقات باشگاهی کشورهای قاره را اعلام کرد.

ادامه بلاتکلیفی هافبک استقلال

وضعیت هافبک تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به تمرینات این تیم هنوز مشخص نشده است.

فیلیپین هم  به جمع میزبانان اضافه شد

لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 در گروه مردان از 17 خردادماه سال آینده آغاز می‌شود و در دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

گیتی پسند و گل گهر پیشتازی می کنند

 هفته‌ پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان سال 1400 جام «سردار دل‌ها.»

به جای توپ بستن،  مروج فرهنگ درست بازی کردن باشید!

فوتبال رشته ای مفرح، پرجاذبه و فراگیر است.بزرگان سرخابی به  جای دادن آدرس غلط و تهییج بی دلیل هواداران نوجوان،  مروج فرهنگ درست بازی کردن و پیکار جوانمردانه باشند!

آتش زیر خاکستر

فوتبال پر از اخبار ریز و درشت و حاشیه های تلخ و شیرین است. اما آنچه که در پی می آید مواردی است که شاید جایی نخوانده باشید و اختصاصی البرز باشد.

اندر احوال سرخابی ها

دربی پرحرف و حدیث 97 هنوز با آرامش لازمه دست پیدا نکرده است و بحث ها همچنان ادامه دارد. اگرچه از مربیان سرخابی شنیده ایم که به بازیکنان خود تاکید کرده اند شهرآورد به پایان رسیده و به فکر بازی های آینده باشند، اما در آن سوی اخبارها خبر می رسد که بین وریا و مجیدی اختلافاتی وجود دارد که اگر واقعیت داشته باشد، باید کاری کرد تا در پایان این فصل شاهد اتفاقات بزرگ تری در این زمینه نباشیم.

صعود تیم ملی هندبال بانوان با حریف آسیایی

تقابل ایران و قزاقستان امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در گروه C برای تکلیف تیم سوم گروه برگزار خواهد شد.

تداوم صدرنشینی سربازان نیروی زمینی در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور

در مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم نیروی زمینی شهید شاملی موفق شد مقتدرانه نایب قهرمان فصل قبل را شکست دهد.

حضور 8 رشته ورزشی ناشنوایان در المپیک 2021 برزیل

جلسه هماهنگی مسئولین فدراسیون و انجمن های ورزشی ناشنوایان با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد.

توقع از مطهری و مصطفوی!

دو مربی کاردان و کاربلد سرخابی ها در لابلای حواشی پایان ناپذیر فوتبال غرق و از وظایف  ذاتی و فنی خود غافل شده اند.

ترین های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با وجود سر و صداها و حواشی فراوانی که در پی داشت، شامل نمایش بهتر برخی از تیم ها و بازیکنان بود که مانند همه هفته ها تحت عنوان ترین ها می خوانید.

بازیکنان بنجل در فوتبال ایران!

با یک حساب سرانگشتی بیش از 20 بازیکن خارجی در تیم های لیگ برتری فوتبال ایران بازی می کنند. اما وقتی عملکرد این بازیکنان را زیر ذره بین می بریم شاید تعداد بازیکنان باکیفیت به اندازه انگشتان یک دست نشود.

شلم شوربا در فوتبال

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ،در خواست کرده است تا به شکایت این باشگاه نسبت به بازیکن گابنی تیم گل گهر سرعت بخشیده و این باشگاه از اتخاذ تصمیمات مطلع سازد.

فولاد سیرجان‌ مقابل تیم آبدیده برزیلی

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان به مصاف سادا کروزیرو (برزیل) دارنده سه جام طلایی رنگ این مسابقات می‌رود.

ایرانمنش: نسل طلایی فوتسال بانوان را دریابید

بی تفاوتی باعث شد که موقعیت تیم ملی فوتسال بانوان ایران در خطر بیفتد. این گفته سعیده ایرانمنش مربی درجه دو آسیا و سرمربی تیم مس کرمان است که با البرز ورزشی درباره موجودیت فوتسال بانوان ایران گفت و گو کرده است.

نادی: از تمامی ظرفیت های ملی والیبال بهره ببریم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران نیز اعتقاد دارد که برای پیشبرد برنامه های تیم ملی در سال پرترافیک آینده باید دو تیم ملی قوی داشت.

علی افکاری امیدوارم اتفاقات خوبی برای کشتی رقم بزنیم

جلسه ای با حضور عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و محمد موسایی رئیس هیات کشتی استان با احمدعلی افکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس انجام گرفت.

نیم نگاه استویچف به والیبال ایران

مربی سرشناس بلغاری برای تیم ملی ایران با کادر جدید آرزوی موفقیت کرد.

رئیس فدراسیون تنیس ماندنی یا رفتنی است؟

رئیس فدراسیون تنیس با حکم وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه انتخاب شد.

حبیبی: قاسم پور در مرام پهلوانی نمره قبولی نگرفت

هادی حبیبی درباره اخراج کامران قاسم پور قهرمان جهان گفت: قاسم پور از ابتدای لیگ به دلیل عدم همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه‌نهایی آن هم بدون دلیل، از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است.

طارمی؛ اتلتیکو مادرید را شکست می دهیم

به نقل از سایت EFE درباره دیدار پورتو و اتلتیکو مادرید به نقل از مهاجم ایرانی شاغل در لیگ پرتغال نوشت: اتلتیکو تیم خوبی است و احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم اما پورتو هم تیم باتجربه‌ای در لیگ قهرمانان اروپا است و تاریخ درخشانی دارد. ما می دانیم که بازی سختی در انتظار ماست.

گرگان در صدر ماند، شیمیدور ...

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شب گذشته با انجام دو دیدار پشت سر گذاشته شد.

ایران – عربستان در دمام

رقبای تیم ملی هندبال بزرگسالان در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد. مراسم قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا دقایقی پیش برگزار شد و حریفان مردان ایران مشخص شدند.

بسکتبال با ویلچر ایران فاتح سکوی قهرمانی آسیا شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین بازی خود در چهارمین دوره رقابت‌های پاراآسیایی 2021 بحرین، در مرحله فینال با غلبه بر عراق روی سکوی نخست مسابقات ایستادند.

گذری به فوتبال پایه تهران

رقابت های فوتبال پایه تهران در تمام سطوح به شکل منظم در حال برگزاری ودر برخی از این بازی ها حساسیت فراتر از آنچه تصور می شود، نمایان است.در این بخش از فوتبال پایه تهران اشاره ای داریم به برخی مسایل حاشیه ای این رقابت ها.

گلایه از قوانین من در آوردی در والیبال!

در حالی که قرار است مسابقات قهرمانی نوجوانان لیگ برتر باشگاه های کشور برگزار شود، اضافه کردن تبصره به قوانین برگزاری مسابقات مورد اعتراض برخی از مربیان قرار گرفته است.

منصور رشیدی: 24 میلیارد خرج خرید دو بازیکن خارجی شد

منصور رشیدی، دروازه بان سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دل پری از اوضاع و احوال این باشگاه دارد.

ابهامات درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

براساس گفته وزیر ورزش قرار بود بعد از دربی ۹۷مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و سایر اعضای هیات مدیره معرفی شوند، اما هنوز هیچ اتفاقی رقم نخورده است.

بازدید رئیس فدراسیون بسکتبال از تیم جوانان کاله

میان تمامی تیم های بخش خصوصی که در ورزش کشور فعالیت دارند‌، کدامیک را چنین دورنگرانه در جهت توسعه رشته مطبوع شان دیدید، آنهم بدون اینکه توقعی داشته یا وظیفه ای بر عهده شان باشد؟

خارجی های استقلال نیمکت نشین شدند

بازی های انتقادآمیز دو بازیکن خارجی تیم استقلال به نام های ژستد و یامگا باعث شد تا فرهاد مجیدی دست به تجدیدنظر بزند.

کمیته ای در دل فدراسیون

اخیرا کمیته جدیدی به صورت رسمی در دل فدراسیون به نام کمیته دریافت مجوز رسمی حرفه ای فوتبال تشکیل شده است!

به یاد دهداری در کانون مربیان فوتبال

کانون مربیان فوتبال که این روزها فعال تر از گذشته نشان می دهد، در مراسمی از تمامی مربیان تیم ملی فوتبال ایران قدرانی کرد.

خادم بی ریا به خاک سپرده شد

علیرضا پیشیاره شامگاه شنبه 13 آذرماه پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری صعب‌العلاج آسمانی شد. امروز در  حضور جمعی از اهالی والیبال محمدرضا داورزنی رئیس و میلاد تقوی دبیر فدراسیون به دل خاک سپرده شد.

فرگوسن های وطنی چه کسانی هستند؟

نمایش دو تیم شاخص پایتخت در شهرآورد اگر چه ضعیف و بی محتوا بود، اما سرخابی ها  در ایجاد بلوا و مناقشه و بهانه جویی و مسابقه بیانیه در صدر کشورهای منطقه قرار گرفتند!

نماینده فدراسیون و سرپرستان مسابقات منصوب شدند

جلسه مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد؛جلسه برگزاری مسابقات و هماهنگی با نمایندگان تیم های فرنگی برگزار شد.

زارع و گرایی بورسیه گرفتند

 بورسیه ۱۵ورزشکار المپیکی منتخب کشورمان برای دریافت بورسیه تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از سوی کمیته ملی المپیک مشخص شدند.

گل بان ایرانی در اسپانیا گل گرفت

شب گذشته در چارچوب مسابقات هندبال قهرمانی بانوان جهان تیم دختران کشورمان 9-41 مقابل نروژ قهرمان اروپا شکست خورد. اما نمایش عالی بچه های ما به ویژه فاطمه خلیلی بهفر، گل بان تیم ملی باز هم گل کاشت و بعد از این در مسابقه اول هجده شوت حریف را مهار کرد، شب پیش با هفت سیو عملکردی درخشان ارائه داد. به همین دلیل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

هشداری دیگر برای ورزش کشور

زد و خورد بین کشتی‌گیران و طرفدران‌شان، باعث زخمی شدن چند نفر با چاقو و اجسام سخت شد. مسابقات کشتی قهرمانی استان اردبیل با جنجال و درگیری خونین بین کشتی‌گیران و تماشاگران به پایان رسید.

کدام کمیته فنی؟!

تصمیم گرفتم که دیگر در جلسات کمیته فنی فدراسیون شرکت نکنم. من قبلا هم گفته ام زمانی که احساس کنم که کمیته فنی تنها به اسم وجود دارد و اصول کار رعایت نمی شود، در آن حضور پیدا نخواهم کرد.

حسینی: بدون شعار، وعده هایم را عملی می سازم

انتخابات فدراسیون بوکس درپیش است. ورزشی که طی 40- 30 سال گذشته مشکلات و محدودیت های زیادی را پشت سر گذاشت. با اینکه در سال های اخیر تحرکات به نسبت خوبی را شاهد بودیم، اما بوکس کنونی با ورزش مدال آور دهه 50- 40 فاصله زیادی دارد. سیدروح ا... حسینی، قهرمان سابق مشت زنی و ورزشکار المپیکی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون است که نقطه نظرهای وی را می خوانید.

قاسمپور از تیم کشتی صنایع اخراج شد

فردین قنبری از اخراج کامران قاسمپور قهرمان کشتی آزاد جهان از تیم صنایع مازندران به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای خبر داد.

حاشیه سنگین تر از متن

دربی۹۷ هم گذشت، اما به جای آنکه متن قوی وقابل نقد وارزیابی باشدتا بخواهید حاشیه اش قوی وپر رنگ بود.

فرصت خوبی از دستمان پرید

در پایان دربی وحید امیری به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. با او گفت و گویی کوتاه داشتیم که می خوانید.

میرزازاده: چرخه انتخابی حق را به حق دار می دهد

امین میرزازاده گفت: کشتی گیران ایرانی همیشه با غیرت و جسارت به روی تشک کشتی می روند و کم نمی گذارند.

استفاده بهتر از موقعیت ها تیم را برنده بازی می کند

حمید صادق شاه نشین سرمربی ذوب آهن پیش از دربی هندبال شهر اصفهان اظهار داشت؛ دربی اصفهان همیشه از جذابیت خاصی برخوردار است هر دو تیم برای تثبیت جایگاه خود در جدول رده بندی تلاش می‌ کنند.

هدیه اشنایدر امریکایی برای گاتسالوف و سعدا... یف

اشنایدر قهرمان کشتی جهان و المپیک که برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ روسیه به مسکو سفر کرده بود، در پایان این رقابت ها دو جفت کفش کشتی به سعدا... یف و گاتسالف قهرمانان نام آور کشتی روسیه هدیه داد.

کاری که نباید نیمه تمام بماند

بحث جدی این روزهای فوتبال تبلیغات محیطی است که باشگاه ها و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را مقابل هم قرار می دهد.

وکیلی: دلیل خط خوردنم را نمی دانم

تیم والیبال ساحلی ایران در شرایطی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین به مقام نایب قهرمانی رسید که تیم اول ما با ترکیبی دگرگون شده مقابل رقبا قرار گرفت.

به زودی دیدار ایران و ایتالیا برگزار می شود

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در شرایطی عازم بتیم برزیل شد که تلاش مسئولان این باشگاه برای گرفتن یار کمکی خیلی به بار ننشست. اما حضور بازیکنانی چون امیرحسین اسفندیار، احسان دانش دوست، رضا عابدینی، علیرضا بهبودی و آرمین تشکری سبب می شود که تیم یاد شده زنگ تفریح محض نباشد.

اسکواش ایران هفتم آسیا!

تیم های اعزامی اسکواش ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در کوآلالامپور نشان داد که به رغم تبلیغات فراوان ما در آسیا حرفی برای گفتن نداریم. حالا آیا موقع بررسی عملکرد فدراسیون اسکوآچ فرا رسیده است یا نه، به وزارت ورزش ربط دارد.

مسابقات کشتی جایزه بزرگ روسیه برگزار شد

رقابت های کشتی جایزه بزرگ روسیه که در مسکو و با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد با درخشش کشتی گیران معروف کشور میزبان همراه بود.

کشتی بابل همچنان گرفتار گرداب بی تفاوتی ها

مسابقات انتخابي کشتی فرنگی بزرگسالان شهرستان بابل در سالن جهان پهلوان تختی شهر بابل برگزار شد.

صدرنشینی نصیب شاگردان پپ شد

شاگردان پپ گواردیولا در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با واتفورد به پیروزی رسید و به صدرجدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

آتالانتا مدعی قهرمانی

ناپولی 2-3 آتالانتا؛ در یک دیدار بسیار جذاب و تعیین کننده، شاهد دو کامبک بودیم تا در نهایت شاگردان اسپالتی صدر جدول را از دست بدهند.

فصل ادامه دار لانس

با وجود از دست رفتن پیروزی در لحظات پایانی، فصل خارق العاده لانس ادامه دارد.

یاران طیبی به جمع ۴ تیم پایانی رسیدند

تیم لژیونر فوتسال ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

منجی جای حدادی را می گیرد؟

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال بعد از المپیک تاکید کرده بود که در تورنمنت‌های مهم به تیم ملی برمی گردد و در این پنجره غایب بود. حدادی حتی در صورت تغییر عقیده باید برای پیوستن به تیم سیچوان، راهی چین می‌شد و در این مدت قرنطینه بود.

فوتبال صفر - صفر با تاکتیک زیرصفر!

نمایش ناامیدکننده دو تیم و داد وهوار و اعتراض مربیان و بازیکنان آزاردهنده بود، کاش مسئولان دو طرف به جای این همه هیاهو برای تبلیغات محیطی قدری هم به نظم تیمی و رعایت اخلاق ورزشی  تکیه می کردند!

خنثی و فاقد روحیه مبارزه جویی

دیدار ی که از یک هفته قبل با کری خوانی اعضای مدیریتی و پیشکسوتان دو تیم آغاز شد و بعد از گذشت هفت هفته از لیگ برتر جام خلیج فارس ودر هفته هشتم شاهد این پیکار بودیم. بازی که اکثر کارشناسان فوتبال معتقد بود ند که یکی از زیباترین دربی های سال‌های اخیر خواهد بود. بدین سبب با توجه به عدم حضور تماشاگران در این دیدار، تمامي هواداران میلیونی دو تيم در پای گیرنده های تلویزیونی آرزوی پیروزی تیم محبوب خود و دیدن یک بازی زیبا و پر گل را داشتند و این بعد از گذشت هفت هفته از لیگ دور از انتظار نبود.

دربی رنگ خود را باخت

دربی 97 در حالی برگزار شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند. این دیدار در شب گذشته رنگ و بوی یک دربی واقعی را نداشت. در واقع هیچ کس از بازی بازیکنان سرخابی اظهار رضایت نمی کنند.

گفت و گو با بازیکن ایرانی لیورپول

قراگوزلو: مشکل پرسپولیس و استقلال مدیریت است.

تیم ملی بسکتبال آماده پیکار با قزاقستان

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از دو پیروزی مقابل بحرین در پنجره دیگر از مسابقات انتخابی جام جهانی میزبان دو تیم خواهد بود.

یکه تازی پیکان

تیم خوش ترکیب پیکان را باید از همین حالا بخت اول قهرمانی در این فصل فوتبال نونهالان تهران دانست.

جایزه پوشکاش برای یک ایرانی

تعریف و تمجیدها از گل زیبای حسین طیبی در پرتغال ادامه دارد.

داداش زاده: جادوگر نیستم

دربی به دلیل شیوع کرونا از تب و تاب گذشته را ندارد و داوران راحت مسابقه را قضاوت کنند.

سومین باخت لایپزیش در شب درخشش بی ثمر انکونکو

لایپزیش سومین بار متوالی طعم باخت را در بوندسلیگا چشید.

پرواز شبانه سیرجان بدون صابر

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان امشب ساعت 22:50 دقیقه از طریق پرواز تهران- دوحه به برزیل می رود.

دربی و حلوای تن تنانی

امروز موسم دربی معروف است. مسابقه ای که مانند یک خون جریان دار در رگ های فوتبال باشگاه های کشور است.

شکست خوب با بیشترین مهار

فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از بازی ایران و رومانی در مسابقات قهرمانی جهان، عملکرد دروازه‌بان تیم ملی ایران را خوب عنوان کرد.

پایان جشنواره زیبای پدران و پسران در والیبال

جشنواره پدران و پسران آکادمی خورشید که با حضور ۴۰ تیم در دو گروه سنی با انجام ۷۰ بازی به پایان رسید.

سجادی: حق نداریم از بیت المال به تیم های حرفه ای کمک کنیم

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تبلیغات محیطی و تاخیر های به وجود آمده در آغاز بازی‌های لیگ برتر به دلیل اختلافات بر سر این موضوع پاسخ داد.

ایران مغلوب رومانی شد

تیم ملی هندبال ایران در اولین بازی خود در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی زنان جهان در گروه C مغلوب رومانی شد.

رئیس فدراسیون تنیس در اجلاس جهانی مادرید

 داوود عزیزی از امروز در اجلاس سه روزه فدراسیون جهانی تنیس در مادرید حضور دارد و در بخشی از برنامه های این اجلاس به همراه روسای فدراسیون ها، رقابت های مرحله نهایی  دیویس کاپ را از نزدیک نظاره خواهند کرد .

فینال لیگ کشتی آزاد 19 آذرماه

 با اعلام مسئولان سازمان لیگ کشتی و با جلب رضایت چهار تیم شرکت کننده در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره)، مرحله نهایی این مسابقات برای مشخص شدن تیم های برتر روز جمعه 19 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

فینال لیگ کشتی فرنگی ۱۶ آذر برگزار خواهد شد

مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ کشتی فرنگی قرار است ۱۶ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود. با توجه به مهلت نقل و انتقالات اعلام شده از سوی سازمان لیگ، سینا صنعت ایذه امروز قرارداد ۲ کشتی‌گیر خارجی خود را ثبت کرد.

خوشحال: کشتی تهران، کرونا را به پل زد!

مزدک خوشحال از مربیان سازنده کشتی از وضعیت حال حاضر کشتی ایران و دنیا گفت.

کسب ۲۳ مدال در روز نخست

روز نخست چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان بحرین با کسب ۲۳ مدال در رشته دوومیدانی برای ایران به پایان رسید.

پایان روز دوم رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان با برگزاری هفت مسابقه

دو پیروزی و یک شکست حاصل کار نمایندگان قاره کهن در رقابت های قهرمانی هندبال زنان جهان به میزبانی اسپانیا شد.

برنده دربی کیست؟

به دیداری رسیده ایم  که همه دوستداران فوتبال در انتظارش بودند دربی،همان دیداری که همیشه حساس بوده و در واقع حساسیت این دیدار به اندازه ای است که حتی مدیران دو باشگاه از اصول خارج شده و  در گفتار خود تحت عنوان رجز خوانی قبل از بازی باعث بدآموزی و شکستن روابط اخلاقی  شده اند .

سردار آزمون: از بازی در لیگ اروپا راضی هستم

مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، گفت: ۲ تیمی که از گروه ما در مرحله بعدی لیگ قهرمانان حاضر هستند تیم‌های قدرتمند چلسی و یوونتوس خواهند بود؛ با این حساب ورود زنیت از چنین گروهی به لیگ اروپا نتیجه خوبی است.

دنیزلی و گل ادموند زاید

صبح امروز مصطفی دنیزلی مربی سابق تیم پرسپولیس در سال 86 در شبکه پنج تلویزیون ظاهر شد تا خاطراتش را از دربی دو تیم سرشناس ایران بگوید ولی برای دوستداران پرسپولیس فرصتی بود تا دربی استقلال- پرسپولیس را در زمان مربیگری دنیزلی و  پرویز مظلومی مرور کنند.

انتشار مفاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال ایران و قطر

مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون فوتبال ایران و قطر منتشر شد.

مسابقات یادواره محمدی وزارت در شهر ری برگزار شد

 چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی نونهالان جام بنیانگذاران کشتی شهرری مرحومان (ناصر محمدی،حاج عبدا... زارع،حاج اکبر دامغانی نژاد،وحسین زاکانی) باحضور ۱۰۲کشتی گیر از شهرری ۳تیم اراک،۲تیم قم یک تیم و تیم هوافضا سپاه تهران باهم به رقابت پرداختند و کشتی های زیبایی را به نمایش گذاشتند.

آغاز رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان با برتری میزبان مسابقات

اسپانیا در دیدار افتتاحیه هندبال قهرمانی زنان جهان مقتدرانه بر آرژانتین غلبه کرد.

لیگ با پیشتازی سپاهان به تعطیلی ناخواسته رفت

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با یکه تازی فولاد سپاهان برگزار شد و به دلیل سفر فولاد سیرجان ایرانیان 18روز تعطیل شد. 

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های فوتبال ایران و قطر امضا شد

مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون های فوتبال ایران و قطر برگزار شد.

سه امتیاز مهم برای منچستریونایتد در ورزشگاه "اولدترافورد"

تیم فوتبال منچستریونایتد با درخشش ستاره پرتغالی‌ خود در دیدار حساس برابر آرسنال به برتری سه بر دو رسید. "کریستیانو رونالدو" در این دیدار رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

بازیکن خاطی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اخراج شد

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان از اتخاذ تنبیهات شدید انضباطی علیه تعدادی از بازیکنان خاطی که رفتاری خارج از شئون فرهنگی و اجتماعی داشتند خبر داد.

آقای آجورلو، استقلال پادگان‌ نظامی نیست!

آجورلو و صدری که قرار بود، نظم‌ نوینی در دو باشگاه قدیمی کشور ایجاد کنند با الفاظ زشت و سخیف به جان هم  افتادند و اخلاق و فرهنگ ورزش را زیر پا‌ گذاشتند!

کم جان، کم گل و پر سر و صدا

هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر در حالی پشت سر گذاشته شد که بسیار کم جان، کم گل و پر سر و صدا دیده شد.

سهمیه ۲+۲ آسیایی و تغییر در برگزاری از ۲۰۲۳

اگر چه سهمیه ۲+۲ برای فوتبال باشگاهی خبر خوبی نبود اما اجرای مسابقات آتی از پاییز و اتمام آن در بهار به نفع ایران خواهد بود.

برنده دربی کیست؟

به دربی ۹۷رسیدیم. این بازی حساس روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. اینکه با تماشاگر خواهد بود یا بدون تماشاگر هنوز مسئولان ذیربط پاسخی یا اطلاعیه ای در این مورد صادر نکرده اند و قرار است امروز (چهارشنبه) تکلیف این مهم مشخص شود.

صفر، دست نیافتنی...

گلزنان دربی همیشه محبوب ترین بازیکن نزد هواداران خود بوده و هستند و یکی از موفق ترین گلزنان دربی پایتخت زنده یاد صفر ایرانپاک بود.

کرونا دیدار بایرن - بارسلونا را بدون تماشاگر کرد

شیوع مجدد ویروس کرونا در بخش هایی از اروپا و کشور آلمان دیدار بایرن - بارسلونا را بدون حضور تماشاگر کرد.

بلاتکلیفی های انتخابات کمیته ملی المپیک روشن شود

اگر انتخابات فدراسیون های بدون رئیس  تا روز 22 دیماه تمام شود، تکلیف انتخابات کمیته ملی المپیک نیز مشخص خواهد شد؛ بوکس، تیراندازی، شنا، بسکتبال، تکواندو، کوهنوردی، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، اسکیت و کبدی  فدراسیون های بلاتکلیف ورزش به شمار می آیند، شاید از این بابت ما صاحب رکورد بلاتکلیفی باشیم.

سهمیه لبنان و تاجیکستان باطل شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک تاجیکستان و لبنان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 را تایید کرد.

آرای انضباطی تخلفات صادر شد

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در رقابت های لیگ دسته اول صادر کرد.

طارمی خبرساز شد

رسانه پرتغالی درخواست دروازه‌بان کشورمان در خصوص بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی ایران را بازتاب داد.

وزیر ورزش خلاف سیاست های دولت شنا می کند!

امید داشتیم با انتخاب وزیری از جنس ورزش، ورزش ایران پس از سال ها بغض در گلو مانده خویش را فرو داده و نفسی راحت بکشد.

دومین اردوی  کشتی گیران یزد برگزار شد

دومین مرحله از این طرح مابین باشگاه کشتی شهید دانش محمدآباد و باشگاه کشتی تختی در رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی باشگاه تختی با شرکت بیش از 50 کشتی گیر و با حضور نظری دبیر هیات کشتی شهرستان و مربیگری صادق ناظمیان برگزار شد.

دعوت سارا دونا به تیم ملی فوتبال بانوان

سارا قمی بازیکن انزلی چی تیم ملی فوتبال بانوان که دو سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده بود بار دیگر به جمع اردو نشینان دعوت شد. شاید حضور مریم ایراندوست همشهری اهل بندر وی انگیزه ای شد تا این بازیکن باتجربه و با تعصب به تیم ملی بازگردد. او نیز سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد.

مرحله نهایی لیگ کشتی جمعه در سالن آزادی برگزار خواهد شد

با اعلام مسئولان سازمان لیگ کشتی و با جلب رضایت چهار تیم شرکت کننده در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره)، مرحله نهایی این مسابقات برای مشخص شدن تیم های برتر روز جمعه 19 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

کامران قاسم پور برترین آزادکار سال شد

اتحادیه جهانی کشتی از انتخاب کامران قاسم‌پور  به عنوان برترین آزاد کار سال ۲۰۲۱ خبر داد.

محمدیان: شهربانو منصوریان از موتای رفت

تیم ملی موتای ایران در مسابقات جهانی تایلند شرکت می کنند.

دندان نیش استقلال از کار افتاده است

کاری به مسائل مربوط به حواشی تبلیغات محیطی نداریم. آنچه که در این مقاله به ما ربط دارد بحث فنی درباره کیفیت کار استقلال است.

کو گوش شنوا...؟

دو پیشکسوت وزنه برداری ایران به تاشکند دعوت شده اند تا به عنوان مهمان ویژه بر جریان مسابقات قهرمانی جهان در کشور تاجیکستان نظارت کنند.

انتصاب در دبيرخانه مجمع شهرداران آسيايی

با حكم دبيركل مجمع شهرداران آسيايی رضا عبدی به عنوان "عضو و مشاور كميته ورزش و سلامت شهری" منصوب گرديد.

فوتبال و مدیریت باغبانی

محسن حاج نصراله بازيكن سابق تيم ملی در دهه ٤٠ شناسنامه تيم دارايی بود. تا لحظه آخر عمرش هميشه درباره عملكرد مديريت در فوتبال می گفت : مديريت فوتبال ما "باغبانی "است!

درخشان: ورزشگاه آزادی متعلق به دولت است

ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی متعلق به دولت و مردم است و می دانیم که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تحت پوشش دولت و زیرنظر وزارت ورزش برگزار می شود. حالا چگونه برخی ها به خود اجازه می دهند جلوی مسابقه در چنین ورزشگاهی را بگیرند اتقاق عجیبی است که در هیچ کجای دنیا رخ نمی دهد.

مستند زنده یاد مهرداد میناوند

مراسم رونمایی از مستند زندگی ورزشی و اجتماعی زنده یاد مهرداد میناوند ملی پوش خوشنام فوتبال ایران در مجتمع اوپال برگزار شد.

برگزاری المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل قطعی شد

برگزاری بیست و چهارمين دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در برزیل در چهل و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی ناشنوایان تصویب ‌شد.

فعلا نباید فکر نتیجه باشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برای آینده تیم ملی باید میانگین سنی‌اش را پاین بیاوریم.

لیگ برتر والیبال در ایستگاهی دیگر

فردا در چهارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور باید شاهد دیدارهایی نزدیک به هم باشیم. هر چند که فولاد سپاهان بدون باخت به پیش می تازد باید مقابل سایپای زخم خورده اما متکی به کار تاکتیکی بازی کند.

کلاس رئیس فدراسیون بلاروس در ارومیه

ایوان تیخن قهرمان اسبق جهان و المپیک و رئیس کنونی فدراسیون دو و میدانی بلاروس به ارومیه سفر کرد.

اسامی تیم های مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اعلام شد.

 مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) روز پنج شنبه 18 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

۸ تیم به مرحله دوم گروهی راه یافتند

تیم های برتر جواز حضور در مرحله دوم رقابت های گروهی جام حذفی بانوان را بدست آوردند.

فوتبال و جدل های آزار دهنده!

در حالی که میلیاردها بیننده تلویزیونی شاهد پخش مراسم ویژه انتخاب برترین های فوتبال اروپا بودند،ما هم یک شوی فوتبالی برگزار کردیم و همه چیز را به سخره گرفتیم!

نجفی جویباری: باشگاه های کشتی خلوت شده اند

زمانی در باشگاه های کشتی جای سوزن انداختن نبود اما متاسفانه الان برخی از آن ها جمع شده اند و بقیه هم که باقی مانده اند خلوت هستند.

مسی صاحب توپ طلا شد

ستاره باشگاه و تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 از دید نشریه فرانس فوتبال انتخاب شد و توپ طلا را کسب کرد.

سبقت سایپا از پرسپولیس

در حالی که سایپا و پرسپولیس دوش به دوش یکدیگر و با امتیاز برابر گام به هفته دهم فوتبال امیدهای تهران گذاشته بودند پیروزی سایپا و تساوی پرسپولیس منجر به صدرنشینی نارنجی پوشان شد و سرخپوشان با دو امتیاز کمتر چشم به حوادث بازی های آینده دوختند.

برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان به زودی

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از هفته آینده با حضور هفت کماندار در بخش کامپوند و چهار کماندار در بخش ریکرو برگزار می‌شود.

نبرد با قزاقزستان در پنجره سوم

تیم ملی بسکتبال ایران که به منامه سفر کرده بود شب گذشته در دومین مسابقه نیز تیم ملی بحرین را با قاطعیت شکست داد.

فوتسالیست گناوه ای به تیم عمان پیوست

بهاره سالخورده فوتسالیست گناوه ای به فوتسال باشگاه السویق عمان در لیگ برتر این کشور پیوست. وی که در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور داشت، قراردادی 2 ساله با تیم السویق مان منعقد کرده است.

بهترین گزینی برای سرخابی ها

سخن امروز ما با شخص وزیر است. با اینکه می دانیم این تشکیلات ورزش کشور با هزار مشکل و خواسته دست به گریبان است اما اداره دو باشگاه معتبر پرسپولیس و استقلال باید در اولویت برنامه های اجرایی دکتر سجادی قرار گیرد.

مینی والیبال؛ جشنواره زیبایی ها

مینی والیبال نماد کوچکی از والیبال بزرگسالان است که حدود شصت سال پیش توسط دو پرفسور ژاپنی و آلمان شرقی یعنی تویودا و باکه ابداع شد. از آن روز همه کشورها نونهالان خود را با توپ و فضای کوچکتر به این ورزش ترغیب کردند.

قضاوت داوران ایرانی در جام جهانی عرب ها

با اعلام فدراسیون جهانی تیم فوتبال دیدار تیم ملی تونس با موریتانی در جام جهانی عرب ها توسط تیم داوری کشورمان قضاوت می شوند.

درس پهلوانی به آقای گل لیگ برتر

باشگاه هوادار در خطاب به باشگاه مس با اعلام پنالتی مشکوک از سوی مرتضی منصوریان داور دیدار بیانیه ای انتشار دادند.

درخواست برای برکناری رئیس هیئت های همگانی استان البرز

این روزها  که صحبت از برکناری ها و تجدید انتخابات در برخی از فدراسیون ها داغ است یک خبر جالب از استان البرز به دست ما رسید.

سهم استقلال در دربی بیشتر از پرسپولیس خواهد بود!

چهارشنبه آینده تکلیف دربی با تماشاگر یا بدون تماشاگر مشخص خواهد شد.

از هول حليم در دیگ نیافتیم

اینکه هیات مدیره پرسپولیس مجید صدری رئیس هیات مدیره این باشگاه را به عنوان مدیرعامل منتخب خود به رئیس مجمع پرسپولیس (وزیر ورزش) معرفی کرده است. به لحاظ شکل ظاهری متاثر از حضور یکساله او در این باشگاه پذیرفتنی می نماید. اما از جهت ماهوی قابل تامل است !؟

ادبخواه درگذشت

یکی دیگر از خادمان ورزش ایران درگذشت.

آقای صالحی امیری! کدام کمیسیون رسانه؟!

می گویند دومین نشست اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با گوشه و کنایه انتخاب شدگان گذشت.

بزرگان آبی و قرمز بزرگی کنند!

در آستانه شهرآورد تهران انتظار می رود بزرگان و پیشکسوتان آبی و قرمز به جای مصاحبه های آنشین و ایجاد مناقشه به بیان خاطرات گذشته بپردازند و هوادارانشان‌ را خشنود کنند.

کرستا نشد، الساندا شد

فدراسیون والیبال ایران چندی پیش آرمان‌هایش تا المپیک 2024 را رسانه‌ای کرد تا استراتژی و برنامه‌ریزی خود را بر اساس آرمان و اهدافی تعیین شده، تدوین کند و در این راستا با یک مربی ایتالیایی برای هدایت تیم ملی زنان به توافق اولیه دست یافته است.

تیر آرش بر چرخ های پیکان

در حالی که تنها مسابقه پنج گیمه هفته دهم را پاس گرگان از مس رفسنجان برد مهم ترین اتفاق شکست سه بر صفر پیکان در کناره دریاچه زریوار بود.

شهبازی: نگاه مجلس به اساسنامه حمایتی است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس تلاش خود را در خصوص تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال به کار می گیرند.

قطار در حال حرکت لیگ برتر وارد ایستگاه هفتم می شود

امروز در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور چهار بازی و فردا هم چهار دیدار دیگر برگزار خواهد شد.

بنا: هیچ کس بدون چرخه صاحب دوبنده تیم ملی نمی شود

محمد بنا گفت: فرنگی کاران کشورمان با قهرمانی در رقابت های نظامیان جهان کار بسیار بزرگ و با اهمیتی را انجام دادند.

دو سال محرومیت برای داوران پر اشتباه

تصمیم جدید دپارتمان داوری درخصوص قضاوت پر اشتباه داوران فوتبال تهدید جدیدی است تا داوران خاطی را به خود آورد.

تعریف فاروق از بازیکن ایرانی

در حالی که اخبار ریز و درشت از لژیونر های والیبال ایران در گوشه و کنار اروپا به گوش می رسد یک گزارشگر معروف ترک از امیرحسین خانی قطر پاسور چپ دست التکما تعریف فراوان کرده است.

حذفی های تیم ملی هندبال بانوان

آیین بدرقه تیم ملی هندبال بانوان در شرایطی در محل تالار اختصاصی این فدراسیون برگزار می شود که بر اساس آخرین اخبار سه نفر از همراهی تیم بازمانده اند.

ذوالفقار نسب: برای مدیرعاملی پرسپولیس به هیچ کس قول نداده ایم

دکتر بیژن ذوالفقار نسب که مشاور ورزشی وزیر ورزش است در پاسخ این سوال که دلیل تاخیر در نوع انتخاب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس چیست گفت: ما هم از این بابت نگرانیم اما نمی خواهیم کار سطحی انجام دهیم.

دروازه بان تراکتور از نگاه AFC

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور نامزد قرار گرفتن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شده است.

امیر عابدزاده رای نیاورد!

یک ایتالیایی بهترین دروازه بان سال جهان معرفی شد، این در حالی بود که دروازه بان کاندیدای ایرانی رای نیاوردند.

ایران با 165 ورزشکار در بحرین

کاروان ایران برای شرکت در چهارمین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان امروز عازم بحرین شد.

دیدار سرخابی ها با نفت چی ها قبل از دربی

دیدار هفته هفتم تیم های پرسپولیس و استقلال با دو تیم از خانواده نفتی ها خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران در حالی که با هشت دیدار برگزار شد که احسان ری مقابل پرشان تن به شکست دو بر صفر داد و تا رده سوم جدول سقوط کرد.

پیشکسوتان نوشهر قهرمان هندبال مازندران شدند

رقابت های پیشکسوتان هندبال استان مازندران در ساری و با شرکت چهار تیم برگزار شد و پس از سه روز مبارزه تیم های پایانی مشخص شدند.

فوتبال دوستانه به مناسب هفته بسیج

به منظور گرامی داشت هفته بسیج با حضور نخبگان و بزرگان ملي پوش فوتبال ايران مسابقه دوستانه ای برگزار شد.

رسیده بود بلایی به خیر گذشت

حسن روشن اسطوره فوتبال ایران که عازم دبی بود به دلیل نقص فنی هواپیما ناچار به بازگشت به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد.

کارت زرد برای قلی زاده

شارلوا مقابل اندرلخت شکستی خانگی را تجربه کرد و فرصت صعود به رتبه دوم جدول ژوپیلر لیگ را از دست داد.

طلای شیدایی از تاتامی ریاض

زهرا شیدایی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر تمامی رقبای خود موفق شد مدال طلا مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021 را به دست آورد.

سردار آزمون از مرز باقری و دایی می گذرد؟

در یک بررسی آماری سردار آزمون مهاجم ارزشمند تیم ملی با دو بزرگ فوتبال ایران علی دایی و کریم باقری مقایسه شده است.

رئیس فراکسیون مجلس: عزیزی خادم باید پاسخگو باشد

عزیزی خادم باید در مجلس پاسخ دهد که پول‌های گرفته شده کجا هزینه شده است!

جوکار پیکان به ایرانجوان بوشهر پیوست

جواد جوکار جوان رعنای تیم جوانان پیکان به تیم ایرانجوان بوشهر پیوست.

پنج میلیارد فرشاد شد یک میلیارد!

شکایت بازیکن سابق پرسپولیس از باشگاه منجر به اتخاذ تصمیمی شد که شاید در باور وی نمی گنجید.

کارت زرد کمالوند را حذف کنید

این روزها که بحث اشتباهات داوری داغ شده است هر باشگاهی به نوعی درصدد استفاده از موقعیت درخواست هایی را ارائه می دهند که باید دید واکنش فدراسیون فوتبال چه خواهد بود.

 درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ

فوتبال باشگاه های کشور همچنان تحت الشعاع داوری بحث برانگیز مسابقه پرسپولیس و گل گهر قرار دارد. این مساله و دیگر موارد مورد توجه فوتبال داخلی را می خوانید.

لیگ دسته یکم والیبال باشگاه های کشور در یک نگاه

هفته سوم لیگ دسته یکم باشگاه های کشور با رقابت های داغ چند تیم پشت سر گذاشته شد.

قهرمانی استرالیا و نائب قهرمانی ساحلی بازان ایرانی

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

فولاد سیرجان برای ساداکروز تمرین می کند!

فولاد سیرجان به پست ساداکروز خورد، لیگ برتر والیبال کشور در شرایط سه روزه به هفته دهم رسید که فولاد سیرجان قهرمان ایران و آسیا باید از پیچ و خم جاده هراز به بیتیم برزیل برساند.

قانونی که زیر پا گذاشته شد!

مناقشه جدید سازمان لیگ با استقلال متاثر از زیر پا گذاشتن قوانینی است که با دستور مصلحت اندیشانه مقامات مافوق نادیده گرفته می شود.

عملکرد لژیونرهای هندبال ایران

هفته دهم لیگ هندبال کویت و هفته سیزدهم بوندسلیگای دو آلمان با انجام سه بازی پیگیری شد.

یک سرباز قهرمان اتومبیلرانی کشور

سرباز نیروی زمینی ارتش در مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور به مقام اول دست یافت.

فدراسیون فوتبال و عبور از خط قرمز؟!

یکی از راهکارهای احیای اعتماد و سرمایه اجتماعی، مبارزه جدی با فساد است. آیا این اراده در ورزش به ویژه فوتبال وجود دارد؟

آیا حسن یزدانی و نایفونوف به مصاف هم می روند؟

پر سر و صداترین قرارداد لیگ برتر کشتی آزاد ایران ثبت قرارداد حسن یزدانی قهرمان قهرمانان با تیم آمل بود.

ضرب و شتم داور کشتی در خوزستان

در جریان رقابت های کشتی فرنگی خوزستان قاضی مسابقات مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

جای خالی قاسم رضایی در جمع مربیان ملی

بحث انتقاد نیست، چرا که می دانیم هر حرفی یا نوشته ای که مطرح می شود را برخی ها ناشی از غرض و مرض می دانند اما رسالت روزنامه نگاری حکم می کند که حقایق را در حد برداشت خودمان بیان کنیم.

حقوقدانان و پیگیری غرامت از ویلموتس

مباحث مربوط به شکایت مربیان خارجی شاغل در ایران همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال به ظاهر پیگیر قضایا است.

تیم ملی ایران دوشنبه در منامه

تیم ملی بسکتبال ایران دیشب در نخستین مسابقه خود در چهارچوب پنجره اول انتخابی جام جهانی 82-66  بر تیم ملی بحرین چیره شد.

مسابقات قوی ترین مردان گیلان به مناسبت هفته بسیج

مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان استان گیلان تحت عنوان هفته بسیج و بزرگداشت نخستین شهید مدافع حرم استان انزلی شهید جواد دوربین برگزار شد.

سایه سرخ‌آبی‌ها بر ورزش ایران

از نیمه دوم دهه چهل در کشورمان «تیمسار» خسروانی و علی «عبده» که در ورزش کشور زحمات زیادی کشیدند و به فوتبال رونق انکارناپذیری دادند، «سرخ‌آبی‌ها» را در دل ورزش کشور به اوج رسانیدند که این امر منجر به تحدید کل ورزش و تهدید رونق دیگر رشته‌های ورزشی شد.

بهمنی: برای اعتلای کشتی در لیگ حضور پیدا کردیم

مدير عامل باشگاه فرهنگى ورزشى فولادين ذوب آمل می گوید: ما در نخستین حضور خود نیم نگاهی به قهرمانی داریم اما هدف اصلی ما خدمت به جوانان بومی و اعتلای ورزش کشتی است.

پنج گیمه هایی با چاشنی حاشیه

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی از ایستگاه نهم گذشت که چهار دیدار پنج گیمه روز دشواری برای داوران، بازیکنان و مربیان را رقم زده است. اما در تنها میدانی که میزبان باخت و ناله و شکوه ای از نوع قضاوت داوران نکرد گرگان بود.

روز هتریک داوران!

هفته ششم دیدارهای لیگ برتر بیشترین هیاهو را به دنبال داشت و نقش اول این ماجرا را داوران بر عهده داشتند.

تجلیل از بنی تمیم در تبریز

تجلیل از یکی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی اتفاق خوبی بود که در تبریز رخ داد.

رقیب روس یزدانی در تیم سهند ارس

آرتور نایفونوف کشتی‌گیر عنوان دار المپیک و جهان به عضویت تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس درآمد.

تنیس ایران در آستانه بهترین نتیجه قهرمانی آسیا

با پیروزی تیم های ملی تنیس پسران و دختران ایران  مقابل اردن و مالزی در روز چهارم مسابقات قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا در قزاقستان، ایران در آستانه بهترین عنوان سال های اخیر این رشته قرار گرفت.

پرسش های تلمبار شده

هفته ای که گذشت والیبال ایران با دو چالش عجیب و به نوع خودساخته دست به گریبان بود.

نابغه جویباری و شکست تیلور و باقی قضایا

حسن یزدانی ستاره کشتی ایران به تیم فولادین ذوب آمل پیوست تا در لیگ باشگاه های کشور به روی تشک برود.

بسکتبال ایران در آغاز راه انتخابی جهان

تیم ملی بسکتبال ایران عصر امروز در تالار اختصاصی مجموعه ورزشی آزادی مقابل بحرین قرار می گیرد تا راه پر فراز و نشیبی را در مسیر انتخابی جام جهانی آغاز کند.

درخواست از مجلس برای تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال

عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته امور استانها می گوید تایید ماده یک اساسنامه در مجلس جزو ضروریات فوتبال ملی کشور است ممکن است این موضوع برای فدرسیون فوتبال ایران چالش ایجاد کند.

قهرمانی نونهالان آینده دار تیم زیر ۱۵سال ایران

یک افتخار بزرگ از سوی نونهالان تیم فوتبال ایران کسب شد.

مربیان تیم های جوانان و نوجوانان  به زودی معرفی خواهند شد

با گذشت چندین ماه از طول ریاست عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال می گذرد، اما هنوز تیم های ملی جونان ونوجوانان فاقد مربی است. این در حالی است که این دو تیم به زودی باید در مسابقات آسیایی که نهایتا سهمیه راهیابی به مسابقات جهانی را تشکیل خواهد، شرکت کنند.

ماشین سازی در حال متلاشی

زنوزی مالک این در اقدامی به هیات فوتبال تبریز متدکر شده، تحمل این وضعیت  غیر ممکن است، باید چاره ای اندیشید، ما برای بقای ماشین هیچ اقدامی نمی توانیم انجام دهیم.

یادی از پرویز دهداری، معلم واقعی اخلاق فوتبال

امروز چهارشنبه سوم آذر یادآور پرواز ابدی  معلم واقعی اخلاق  فوتبال مرحوم پرویز دهداری است.

شکوری حذف شد

در کنفدراسیون فوتبال آسیا ( ای.اف.سی) شاهد تغییراتی هستیم.

مسابقات قهرمانی کشتی کشور پررنگ تر می شود

در چند روز گذشته سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد اقدام به انتشار طرح چرخه ی انتخابی خود برای حضور نمایندگان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی در سال 2020 کرده اند.

رونالدو حکم صعود شیاطین سرخ به را امضا کرد

منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 0-2 مقابل ویارئال، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

از من پاسخی نمی‌گیرید

آتالانتای ایتالیا جدیدترین تیمی است که در بازار شایعات به عنوان مشتری سردار آزمون معرفی شده است.

مراسم معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صبح امروز در محل باشگاه برگزار شد و علی احسانی از امروز رسما کار خود را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه آغاز کرد.

حضور غیرقانونی یامگا و ژستد در ترکیب استقلال!

دو بازیکن خارجی استقلال برای حضور در ترکیب این تیم طبق قوانین سازمان لیگ عمل نکرده‌اند.

جلوگیری از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها

بازی امروز پرسپولیس و صنعت نفت، به یک دلیل غیرفنی، حساسیت ویژه‌ای دارد.

نشد، نشد؛ شد؟!

هفته دوم لیگ دسته یک مردان با هشت دیدار پیگیری شد و صدرنشینی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گروه اول تداوم یافت، اما در گروه دوم، گل‌گهر سیرجان جای نماینده همدان را در بالای جدول گرفت.

بازیکنان زبده را...

هر تیمی که از کشور ما به آن سوی مرز ها می رود تا در تورنمنتی بین المللی حضور پیدا کند، نماینده و به نوعی برند والیبال ملی است اما  این امر نباید به بهای خراب شدن مهمترین چرخه داخلی والیبال یعنی لیگ شود.

تعجب از بیانیه مدیر رسانه ای آبی ها!

در کاستی های فرهنگی و رواج بد اخلاقی ها در جامعه به ویژه در عرصه ورزش و سکوهای ورزشگاهها همه متهم هستیم و انداختن توپ در زمین دیگران فریبکاری و پاک‌کردن صورت مساله است!

دوئل هفته، ژنرال با مجیدی، یحیی با منصوریان

دیدارهای هفته ششم لیگ لرتر فردا (چهارشنبه)در هشت شهر بر گزار خواهد شد. در این روز دوئل امیر قلعه نوعی با فرهاد مجیدی و نیز یحیی گل محمدی با علیرضا منصوریان  جالب ترین نکته هفته ششم بازی ها خواهد بود. پرسپولیس در تهران  با همراهی پنج هزار تماشاگر میزبان نفت آبادان خواهد بود. یحیی برای نزدیک شدن به صدر جدول باید تبم پیروز میدان باشد. در عوض منصوریان برای فرار از سکوی سقوط نباید بازنده بدی باشد.

پیروزی قاطعانه دختران ایران در برابر پاکستان

تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال ایران در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان ؛ سه برصفر پاکستان را شکست داد .

فوتبال امروز دکان بقالی است!

امروز در گپ و گفت خود سراغ مهاجمی از نسل نه چندان دور رفتیم که به دلیل دارا بودن هوش و ذکاوت خاصش صابون گلزنی اش را برتن هر تیمی مالید.

صالحی امیری: نگاه رئیس مجلس به ورزش مثبت است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در قهرمانی نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتری هستیم و با منابع موجود نمی‌توان هدفگذاری بلند مدت داشت‌.

اقدام سنجیده در تکواندو

فدراسیون تکواندو در اقدامی سنجیده از یکی از قهرمانان صاحب نام این رشته دعوت به همکاری کرد تا در کنار سرمربی تیم ملی در جهت هدایت ملی پوشان این رشته تلاش کند. تکواندو از پتانسیل بالای فنی و فردی برخوردار است و بسیاری از مربیان ایرانی در کشورهای مختلف سرگرم کار حرفه ای هستند و باید از آنها در داخل کشور به خوبی بهره برداری کرد.

تساوی «دربی» و پرسپولیس خوشحال تر از استقلال

می توان گفت که دیدار دو تیم همیشه رقیب و قدیمی یعنی پرسپولیس و استقلال سرگل دیدارهای هفته نهم فوتبال لیگ برتر جوانان بود که این دربی اما بدون گل رقم خورد.

نایب قهرمانی بانوان تکواندوکار ناشنوای ایران / روسیه قهرمان شد

تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان شد، تیم روسیه قهرمان شد و اکراین به مقام رسید.

دیدار شهردار مشهد با رئیس فدراسیون کشتی

سید عبداله ارجائی شهردار مشهد به همراه همکاران خود صبح امروز و با حضور در محل فدراسیون با  رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد.

ثمربخش: میراث زنده یاد مهدی پور وفاداری و عزت نفس است.

چهارده سال پیش حاج علی اعظم مهدی پور در غروبی حزن انگیز چشم از جهان فروبست و به سوی معبود شتافت.

مهدی فلاح:  چرخه انتخابی احقاق حق کشتی گیران است

مهدی فلاح با اجرای چرخه ی انتخابی، به تمامی کشتی گیران این فرصت را می دهد که به آن چیزی که حقشان است برسند.

افشاردوست: مدال بازی های آسیایی اهمیت زیادی دارد

دبیر کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درباره اولویت تیم های ملی ایران در مسابقات مهم سال آینده می گوید: باید دید کدام یک از مسابقات برای کشور ما اهمیت دارد و شانس ما در کدامین رقابت ها برای کسب موقعیت بهتر زیادتر است.

والیبال نشسته، مظلوم ترین تیم کشور است

پرافتخارترین ورزشکار رشته گروهی ایران بازیکنی است که در 5 دوره بازی های ملل شرکت کرده و 4 بار بهترین لیبروی پارالمپیک شد. رمضانعلی صالحی که دوست و دشمن او را بهترین لیبروی والیبال نشسته جهان می دانند، به تازگی از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مورد تکریم قرار گرفته است. اما او می گوید در شهر ساری هیچ یک از مسئولان اداری و ورزشی وی را نمی شناسند.

هلالی: دل مربیان خارجی با یورو و دلار است

اسماعیل هلالی، هافبک سابق تیم ملی از بازیکنان نخبه دهه گذشته بود که از شهر ورزشکار خیز تبریز به پایتخت آمد و در سطح اول فوتبال ایران با تیم پرسپولیس مطرح شد.

اجرای عدالت در اشتغال قهرمانان ورزش

در میان سوژه های امروز ورزش، ملاقات حمید سجادی با وزیر کار و تعاون در زمینه اشتغال ورزشکاران و قهرمانان توجه ما را جلب کرده است. ورزشکار اگر دغدغه زندگی و گذران امور را نداشته باشد، با طیب خاطر به راه ورزش قهرمانی می رود.

بسکتبال بحرین با بازیکنان تبعه در تهران

تیم ملی بسکتبال ایران آماده برگزاری مسابقه با بحرین در تهران است و پس از آن راهی دوحه می شود تا با قطری ها مصاف بدهند.

نامه: از تداخل کمیته فنی و هیات رئیسه جلوگیری شود

این روزها تجدید انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به نوعی نقل محافل است. اما دکتر سعید نامه بازیکن سابق تیم ملی و استاد دانشگاه می گوید: در انتخابات فدراسیون های ورزشی اگر مرّ قانون بین المللی را رعایت نکنیم، دچار مشکل می شویم.

رویارویی سرخابی ها در حساس ترین دیدار

8 دیدار مسابقات هفته ششم لیگ برتر روز چهارشنبه برگزار می‌شود در حساس‌ترین مسابقه استقلال میهمان تیم گل‌گهرسیرجان است و پرسپولیس در حضور هوادارانش به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.

صدرنشینی در استمفوردبریج قطعی می شود

یوونتوس که در تورین توانست قهرمان اروپا را شکست دهد، شب سختی در استمفوردبریج خواهد داشت.

آزمون مصدوم شد

سرمربی زنیت از مصدومیت ستاره ایرانی تیمش خبر داد که پیش از این سرگی سیماک از غیبت سردار آزمون و استانسیلاو کریتسیوک اعلام کرده بود.

اعلام نامزدهای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا

نامزدهای بهترین بازیکن سال فیفا برای سال 2021 مشخص شدند که جایزه توپ طلا و The Best را دریافت می کنند.  

چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در سه رقابت اعلام شد

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و جهانی 2022 را اعلام کرد.

ایرانیان همیشه مقتدر

در سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان، ایران با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان نایب قهرمان شد.

تبعیض با روح ورزش در تضاد است!

 حضور هواداران فوتبال در ورزشگاه به بهانه اقدام آزمایشی و آن هم اختصاص دادن به سرخابی ها از اقدامات عجیبی است که نمونه آن را در هیچ کشور دیگری نمی توان یافت!

جوایز پزشکی پرشمار آسیا برای ایرانیان

برندگان سومین دوره جوایز پزشکی آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.

قالیباب در کمیته ملی المپیک

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در محل کمیته ملی المپیک حاضر شد تا در آیین نامه رونمایی از سردیس قهرمانان شرکت کند.

گل محمدی: همچنان به قهرمانی فکر می کنیم

با شروع لیگ بیست ویکم شاهد تغییرات وسیعی در تیم پرسپولیس بودیم.

مدیر تیم ملی باید مهاجرانی یا ذوالفقارنسب باشند

مجید توتونچی‌ بازیکن سابق تیم های برق شیراز،اکباتان و ذوب آهن و عضو تیم های ملی جوانان ،امید و بزرگسالان ایران را چند روز پیش در تهران ملاقات کردیم. توتونچی که مدارک ‌بین المللی مربیگری در تمام سطوح را دارد و حدود ۲۴ سال در امارات به کار مشغول بوده در باره  مدیریت فوتبال و لزوم تحول در فوتبال باشگاهی ایده و نظریات خوبی دارد،ک در ذیل از نظر خوانندگان‌ می گذرد.

یکی از سه تیم نظامی لیگ برتر هندبال مردان ایران در آستانه انحلال قرار گرفت

شنیده ها حاکی از این است که تیم تازه لیگ برتری هندبال رعد پدافند آمل در آستانه منحل شدن قرار گرفته است.

وحید قلیچ: رقابت سه دروازه بان به سود تیم ملی است

متاسفانه بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس بدون تحقیق یا ارایه دلایل قانع کننده از عملکرد یحیی گل محمدی در تیم ایراد می گیرند در صورتی که گل محمدی موفقیت های بزرگی را برای پرسپولیسی ها رقم زده است.

یاران کمکی سیرجان در جام باشگاه های جهان

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان امروز ثبت نام می کند.

 مقدم: هدف لیگ پرکردن تقویم نباشد

دستیار سابق ولاسکو در تیم ملی والیبال اعتقاد دارد که وقتی مسابقات سراسری بدون تماشاچی برگزار می شود و شهرهای میزبان امتیازی از این بابت نمی گیرند، چه اصراری وجود دارد که مسابقات لیگ را به صورت فشرده برگزار کنند که این همه مصدوم روی دست مربیان بماند.

نوازی: آسیا برای فوتبال ایران حساب ویژه باز کرده است

محمد نوازی هم از تیم شهرخودروی مشهد جدا شد. بازیکن سابق تیم های ملی و باشگاه استقلال دستیار مهدی رحمتی در کادرفنی شهرخودرو بود.

وزنه برداری ملک شخصی نیست!

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است پس از مسابقات قهرمانی جهان در ۲۰ و ۲۱ دسامبر (۲۹ و ۳۰آذر) برگزار شود.

کامرانی فر: علم به تنهایی برای مربیگری کافی نیست

دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در کلاس آموزش مربیگری سطح 2 فوتسال بانوان آسیا دقایقی را با مربیان به گفت و گو پرداخت.

عدم حضور تماشاگران در رقابت های لیگ دسته یک کشور

سازمان لیگ فوتبال از عدم حضور تماشاگران در رقابتهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

اعلام اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر

داوران دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند.

حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال در کلاس مربیگری فوتسال بانوان

دوره مربیگری فوتسال سطح دو بانوان آسیا در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است که صبح امروز دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در این کلاس دقایقی را با مربیان گفت و گو کرد.

خدمت یا خیانت؟!

چه کسی باشگاه سایپا را به این روز انداخته و به زمین کوبیده است؟ 

لژیونر هندبال ایران: برای موفقیت هم‌قسم شده‌ایم

لژیونر هندبال ایران با اشاره به جوان شدن تیم ملی و حضور مانوئل مونتایا فرناندر به عنوان سرمربی، از تلاش تمامی ملی‌پوشان برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان خبر داد.

در ایستگاه نهم بزرگسالان چه گذشت؟

پیکارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران با انجام هفت بازی به نمایش درآمد و دیدیم که احسان ری صدر جدولی موفق شد با یک گل نوین مشعل را شکست دهد .

اورسجی: ریاست بر فدراسیون جهانی حق ایران است

ایران در رده دوازدم بازی های آسیایی جاکارتا بود و همه مدیران کاروان و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مضطرب و نگران که در دو روز باقیمانده مگر معجزه ای رخ بدهد تا بتوانیم دو، سه پله صعود کنیم.

مسابقات قهرمانی زیر ۱۲  آسیا به میزبانی قزاقستان قرعه کشی شد

تنیسورهای کشورمان حریفان خود را در رقابت های قهرمانی آسیا شناختند. نمایندگان کشورمان با شناخت حریفان خود در نخستین دیدار در بخش پسران با مالزی و دختران با ازبکستان مسابقه می دهند.

مرتضی قیاسی و  محمدیان به مدال طلا دست یافتند

مسابقات پنج وزن نخست  سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

تیم پومسه بانوان ناشنوایان کشورمان قهرمان شد

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان در بخش پومسه بانوان برگزار و پومسه کاران ناشنوای کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نادی: کمیته فنی خاک خورده های والیبال هستند

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از بهترین مدافعان جهان درباره همزمانی مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی در والیبال می گوید: ما باید از لیگ جهانی برای آزمایش و پرورده شدن بازیکنانی استفاده کنیم که در مسابقات قهرمانی آسیا بر روی سکوی نخست ایستادیم.

وریا در آرایش اصلی استقلال

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال حضور در ترکیب اصلی تیمش در دیدار گذشته را به دلیل سرماخوردگی از دست داد و در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

حضور موثر هاشمیان و باقری را فراموش نکنید!

اصل حمایت از اسکوچیچ به عنوان نفر اول کادر فنی کاملا حرفه ای است،اما ساده انگاشتن اقدامات هاشمیان و باقری  در تیم‌ملی هم‌ جفایی نابخشودنی است.